Het werelduurrecord
- opperhoofd
- Forum-lid
Iedereen met een indoortrainer: uurtje meefietsen en de tv hard aan.
Jens Voigt. Bah bah. Mensen die het dan een sympathieke vent vinden en bv een Lance niet. Wat een hypocrisie om die vent. Minstens op gelijke hoogte met Lance qua gepakte spulletjes. En dan nog zo een PR stunt eruit knallen Ga weg zeg
- Supergrover
- Forum-lid HC
Lcsmet schreef:
De playlist die hij heeft samengesteld om af te spelen tijdens het uurtje afzien.
Ik ben nu al fan
Shut Up Legs !!!
- de zwarten
- Forum-lid HC
Iemand een idee waar dit te volgen is? Eurosport lijkt het niet echt uit te zenden.
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
Hier gewoon te zien op Eurosport. Lijkt er wel op dat hij het gaat halen.
-
- Forum-lid
Gras zien groeien is spannender......
Heb ik weer, bloedarmoede! Iemand tips?
-
- Forum-lid
Diepe buiging voor Jens, wat een karakter!
Ok, Jens 'breekt' het werelduurrecord op een fiets met een ligstuur en dichte wielen.
Dat is geen record breken, dat is een nieuw tijdperk laten beginnen. Het enige wat er over valt te zeggen is, wie is de volgende?
Dat is geen record breken, dat is een nieuw tijdperk laten beginnen. Het enige wat er over valt te zeggen is, wie is de volgende?
Live fast; die young. mijn blog
Stoer! En niet zo'n klein beetje erover heen ook. Ik vraag me af of hij ervoor nog een geocache in de buurt heeft gevonden, dat scheen hij regelmatig te doen.
Nu kan hij dat gaan doen zonder zich "erna op een fiets te hoeven kwellen".
Nu kan hij dat gaan doen zonder zich "erna op een fiets te hoeven kwellen".
Veni. Vidi. Fietsie.
- Stuntman Mike
- Forum-lid
+1Lcsmet schreef:
De playlist die hij heeft samengesteld om af te spelen tijdens het uurtje afzien.
Ik ben nu al fan
Ik mis op die lijst dan toch wel Scorpions met 'Coming Home'.
Jens maakt zich geen illusies denk ik. Hij weet dat zijn record rap gekaapt zal worden door Cancellara,, Martin of Wiggins.
Jens maakt zich geen illusies denk ik. Hij weet dat zijn record rap gekaapt zal worden door Cancellara,, Martin of Wiggins.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock