Vragen en discussies over fietstraining, sportvoeding en gezondheid

Wintertraining

Gebruikersavatar
de zwarten
Forum-lid HC
Berichten: 4229
Lid geworden op: 17 dec 2006 22:17

Gebruikersavatar de zwarten 18 nov 2014 20:48

Vorige week op mijn woon-werk verplaatsing in enkele huiskamers iemand op een hometrainer gezien ... :D
Intussen fietste ik droog en niet al te koud voorbij. Op zo een momenten denk je toch dat het in de mensen hun hoofd zit. Bvb mocht je NU (kwart voor negen) beginnen fietsen tot 22u, kom je geen kat tegen op de baan. Je ziet iedereen voor zijn TV, en na even te douchen en half uurtje afkoelen zit je vóór 23u nog in je bed. Zomaar een tip (maar ik moet nu nog werken :( )

ps: als je Gerard bent, moet je natuurlijk wel binnen op de hometrainer zitten. Maar voor de rest geen excuses :D https://www.youtube.com/watch?v=wK3T23ayRg4
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
Afbeelding©®

sjoerdth
Forum-lid
Berichten: 1673
Lid geworden op: 21 feb 2010 15:05

sjoerdth 19 nov 2014 10:22

Ik vind het te donker om nu buiten te fietsen 's avonds, als een auto je tegemoet komt en zijn lichten staan niet helemaal ok afgesteld of hij heeft sowieso al van die verblinde klote lampen dan heb je een seconde of 1 / 2 dat je even niks ziet. Op normale snelheid op je stadsfiets is dat geen probleem, maar op de racefiets raak ik dan even gedesoriënteerd en ben ik al een keer in de berm terecht gekomen.

zorba
Forum-lid
Berichten: 1147
Lid geworden op: 20 jun 2010 14:37
Locatie: West Brabant

zorba 19 nov 2014 10:41

Ik plan m'n routes zo dat ik louter rustige parallel wegen of gescheiden liggende fietspaden tref. Dat in combinatie met een flinke bouwlamp en degelijke kleding zorgt ervoor dat de tacx haast ongebruikt blijft...
Do not CROSS the road!

Plaats reactie