Het mooie meisje met de verschrikkelijke schoonmoeder
- daniel1975
- Forum-lid HC
Half, dat maakt mijn frustratie inmiddels tot rond het kookpunt.
Een korte reply maandag rond lunch dat het wordt opgelost, en sindsdien radiostilte.
Ik heb als salesteamcoordinator altijd geleerd dat een opgeloste klacht een kans kan zijn, maar dat een niet correct aangepakte klacht funest is. Blijkbaar is zowel Speci als de dealer toe aan een traininkje Verkoop&CustomerCare.
Een korte reply maandag rond lunch dat het wordt opgelost, en sindsdien radiostilte.
Ik heb als salesteamcoordinator altijd geleerd dat een opgeloste klacht een kans kan zijn, maar dat een niet correct aangepakte klacht funest is. Blijkbaar is zowel Speci als de dealer toe aan een traininkje Verkoop&CustomerCare.
Less is bore
In de regel komt die sense of urgency meestal pas als de verkopen dusdanig zijn teruggelopen dat de wal het schip keert.daniel1975 schreef:Blijkbaar is zowel Speci als de dealer toe aan een traininkje Verkoop&CustomerCare.
Moet overigens zeggen dat ik dit soort arrogantie ook wel herken bij Cannondale, zowel bij dealers als bij Cannondale zelf. Lijkt de laatste paar jaar weer wat beter te gaan.
Het heeft volgens mij ook te maken met het feit dat het Amerikaanse bedrijven zijn. Die hebben nu eenmaal niet zoveel met de lange termijn, die gaan alleen voor de korte termijn resultaten. Die houding vind je dan vervolgens ook terug bij het personeel wat deze bedrijven aannemen.
Sprak laatst nog iemand die een dure lefty reed, werd er helemaal zat van dat die dempers er om de haverklap uit lagen en zijn dealer dan ook nog durfde te zeggen "kom over een paar weken maar terug, het is druk". Die heeft zijn Cannondale weggedaan en rijdt nu met veel meer plezier op een Cube.
ik kan me vergissen, maar de meest logische conclusie is dan toch dat het onderdeel besteld is en dat dit zal worden bezorgd bij de fietsenmaker. Geef een ander ook de tijd om het binnen te krijgen. Als hij aangeeft dat het opgelost is dan is dat toch zo?daniel1975 schreef:Half, dat maakt mijn frustratie inmiddels tot rond het kookpunt.
Een korte reply maandag rond lunch dat het wordt opgelost,
- daniel1975
- Forum-lid HC
Het lag iets anders dan dat, maar inmiddels is er (goed) contact geweest.
We gaan er uit komen!!!
Echter, tot op heden heeft niemand mij kunnen vertellen waarom de juiste stuurpen niet gewoon bestelbaar is.
We gaan er uit komen!!!
Echter, tot op heden heeft niemand mij kunnen vertellen waarom de juiste stuurpen niet gewoon bestelbaar is.
Less is bore
Ehh, winstmaximalisatie?
Dan bel je toch naar Zeddam hoofdkantoor van Specialized.daniel1975 schreef:Het lag iets anders dan dat, maar inmiddels is er (goed) contact geweest.
We gaan er uit komen!!!
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
Hoewel ik niet altijd het grote S-merk wil verdedigen een opmerking die mogelijk wat helderheid brengt. De afdeling bij een merk die fietsen specificeert en laat bouwen, staat vaak mijlen weg (in afstand en communicatie) van de afdeling die losse onderdelen aftermarket doet. De fietsmensen zorgen ervoor dat "hun" onderdelen in de juiste hoeveelheden op het juiste tijdstip op de productieband komt. Soms dragen ze ook bij aan het aanmaken van een kleine hoeveelheid delen voor service (bijvoorbeeld achtervork, braindemper, lagers). Voor zaken als zadels/stuurpen een extra voorraad aanleggen (en 5-8 jaar op voorraad houden?) is weinig rendabel als er prima functionele alternatieven beschikbaar zijn.
Keuzes, niet altijd prettig, maar wel verklaarbaar.
Keuzes, niet altijd prettig, maar wel verklaarbaar.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dan moet je als merk gewoon niet overal je merk op willen plakken en gewoon merkonderdelen kiezen. Pennetje lijkt sowiso verdomd veel op Syntace (maar weet niet of dat het ook is).
Overigens is dit het eerste aannemelijke verhaal wat ik hier over hoor. Maakt het overigens niet minder slecht. Biedt dan als service gewoon een sworks aan.
Overigens is dit het eerste aannemelijke verhaal wat ik hier over hoor. Maakt het overigens niet minder slecht. Biedt dan als service gewoon een sworks aan.
Laatst gewijzigd door daniel1975 op 12 nov 2014 21:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Less is bore