Nieuw: Parijs-Roubaix Cyclo 2011
-
- Forum-lid
Of neem deze 27mm banden:
-
- Forum-lid
Hangt een beetje af van je band en de omstandigheden. Simpelweg kun je stellen dat je met een bredere band met minder druk kunt rijden. Maar begin maar eens om er 1,5 tot 2 vanaf te halen. Dan rij je echt een stuk comfortabeler.
Als ik serieus kasseien ga rijden doe ik grofweg zo iets:
28mm Michelin Dynamics --> 5 bar
25mm Conti 4 Season --> 5,5
23mm Conti GP4000s --> 6 bar
En dan zit ik kwa gewicht meestal net boven de 80kg. Met de bovenste van de drie rij ik verreweg het meest comfortabel. En ik moet m'n eerste lekke band op de kasseien nog krijgen. (Oh nee, dat moet je nooit zeggen....)
Als ik serieus kasseien ga rijden doe ik grofweg zo iets:
28mm Michelin Dynamics --> 5 bar
25mm Conti 4 Season --> 5,5
23mm Conti GP4000s --> 6 bar
En dan zit ik kwa gewicht meestal net boven de 80kg. Met de bovenste van de drie rij ik verreweg het meest comfortabel. En ik moet m'n eerste lekke band op de kasseien nog krijgen. (Oh nee, dat moet je nooit zeggen....)
[quote="Theo V"]www.bikeparts4u.nl[/quote]
Theo bedankt maar ik zie ze daar niet bij staan. Maar mss zie ik het wel over het hoofd dat zou goed kunnen (zwaar weekend).
Theo bedankt maar ik zie ze daar niet bij staan. Maar mss zie ik het wel over het hoofd dat zou goed kunnen (zwaar weekend).
[quote="pinarello"][quote="Theo V"]www.bikeparts4u.nl[/quote]
Theo bedankt maar ik zie ze daar niet bij staan. Maar mss zie ik het wel over het hoofd dat zou goed kunnen (zwaar weekend).[/quote]
Gewoon per mail bestellen.
Ik denk niet dat Serge daar moeite mee heeft.
(ik heb nog nooit iets bij hem besteld via de site)
Theo bedankt maar ik zie ze daar niet bij staan. Maar mss zie ik het wel over het hoofd dat zou goed kunnen (zwaar weekend).[/quote]
Gewoon per mail bestellen.
Ik denk niet dat Serge daar moeite mee heeft.
(ik heb nog nooit iets bij hem besteld via de site)
-
- Forum-lid
Volgens mij zijn de Michelins Bruin/Zwart in 28mm niet meer verkrijgbaar en staan daarom niet op de site. Voor Zwart/Zwart weet ik het niet.