Van simpele km-tellers tot vermogensmeters en GPS

Garmin express/Connect

Quarantanove
Forum-lid

Quarantanove 01 mei 2015 20:26

Quarantanove schreef:
Quarantanove schreef:iwan goeree : "Alleen het zoeken in gereden activiteiten dat gaat niet,krijg de melding interne fout."
Bij mij geeft het zoeken in gereden activiteiten geen interne foutmelding maar slechts resultaten van geplaatste activiteiten van voor 3 of 4 januari. M.a.w. wil ik iets zoeken op datum na 4 januari dan krijg ik geen resultaten. Het zoeken op data van daarvoor gaat zoals het altijd al prima ging.
Herkent iemand dit ook? Wat zou hier de oorzaak van kunnen zijn?
Nogmaals mijn vraag maar nu iets gedetailleerder:

In de moderne Garmin Connect is het nu zo:
- Kies voor segmenten in het hoofdmenu
- dan rechtsboven: Zoek een segment
- rechtsboven de kaart staan 3 knoppen: Activiteiten Koersen Segmenten
- kies voor Activiteiten en zoeken, oef heel weinig, waarom?
- Achter knop zoeken staat filter weergeven - klik hierop
- pas filter laatste 30 dagen aan naar 356 dagen (of aangepaste datums)
- Zoeken.

Directe link naar de pagina (nog wel filter aanpassen): https://connect.garmin.com/modern/explore

Als ik het filter op "laatste 30 dagen" heb staan komt er niets. Verander ik het filter naar 365 dagen dan komen er een heleboel met als meest recente een van 6 januari.
Ook komen er op "aangepaste datums" keurig resultaten als die aangepaste datums maar van voor 5 januari j.l. zijn.
Dit is dus het probleem waar ik op doel.

Ben ik de enige die dit waarneemt?
Dit dus wat verleden tijd lijkt.

durkblw
Forum-lid

durkblw 09 mei 2015 16:43

IK heb vandaag de Lieuwe Westra Classic gefietst. Bij thuiskomst met de auto bleek dat ik was vergeten de Garmin uit te zetten met als gevolg dat de gegevens die zijn geupload foutieve gegevens bevatte. Meer kilometers met een hogere gemiddelde. Dit betekent ook dat ik op Strava nu een aantal KOM's heb die niet kloppen.

Zijn deze rit-gegevens aan te passen op Garmin Connect en Strava?

opperhoofd
Forum-lid

Gebruikersavatar opperhoofd 09 mei 2015 16:57

Via strava. Gewoon uploaden en als privé instellen. Daarna via de "crop" functie het laatste foutieve stuk van je rit verwijderen. Daarna je rit publiekelijk maken.

Dit kan je dan exporteren en uploaden bij garmin connect.

stansfield
Forum-lid

stansfield 09 mei 2015 22:02

Bij mij werkt mijn garmin 510 niet meer met garmin connect. Ik deed dit altijd uploaden via connect. Maar dat moet nu via express. Hij herkent dan wel de garmin maar upload niet de nieuwste ritten. Deze kan ik wel handmatig selecteren. Dus de garmin wordt wel herkend. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

nijkie
Forum-lid HC

Gebruikersavatar nijkie 09 mei 2015 23:03

stansfield schreef:Bij mij werkt mijn garmin 510 niet meer met garmin connect. Ik deed dit altijd uploaden via connect. Maar dat moet nu via express. Hij herkent dan wel de garmin maar upload niet de nieuwste ritten. Deze kan ik wel handmatig selecteren. Dus de garmin wordt wel herkend. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
usb kabel even er uit en weer in de computer en eventueel op synchronisatie drukken.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.

sietse1975
Forum-lid

sietse1975 04 jun 2015 06:22

terugzetten naar fabrieksinstellingen werkte op mijn edge 800

Friso
Forum-lid

Friso 09 jan 2016 00:23

Meer mensen met problemen met Garmin connect?
510 synchroniseert wel met connect, maar files worden niet doorgestuurd naar Strava en Trainingpeaks.
Ik heb al even opnieuw Strava en Trainingpeaks gekoppeld aan Connect, maar dat lost niks op.

TonyR
Forum-lid

TonyR 03 feb 2016 15:19

ja ik ook heb 128 updates staan ..klik op synchroniseer alles ..installeer alles..dan komt er een grote RODE balk in het Garmin Connect scherm..en updates dus niks.. :(

gejado
Forum-lid

gejado 03 feb 2016 16:59

Vanmiddag nog mijn ochtendrit via Garmin connect doorgestuurd. Geen probleem, ook de sync met Strava werkte gewoon. ( Edge 800)

scheurneus
Forum-lid
Contact

scheurneus 14 feb 2016 11:15

De laatste versie van Garmin Express geeft aan welke bestanden er niet goed zijn, Express vertelt je de datum/tijd van het bestand en daarna kun je die handmatig verwijderen uit de x:\garmin\activities\ folder.
Marco :)

goeti
Forum-lid

goeti 14 mar 2016 12:52

Hallo allemaal, ik was het gewoon te werken met de oude garmin connect. Nu had ik per ongeluk geklikt op overstap naar nieuwe garmin connect en ik geraak niet meer terug op de oude. Ik weet wel dat je via een link naar de oude geraakt, maar als ik me afmeld en terug aanmeld kom ik terug uit op de nieuwe. Heb alles al eens liggen nakijken op de nieuwe maar vind nergens iets terug. Weet er per toaval iemand hoe je de omschakeling terug kan maken
Grt.

Lcsmet
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Lcsmet 14 mar 2016 13:34

Onder het motto voor elke vraag een nieuw topic.
Het maakt de overzichtelijkheid van dit forum er echt niet beter op.

Als je even had gezocht, rechtsboven "zoeken" dan had je gemerkt dat er al een topic met de titel "Garmin Express / Connect"bestaat waar jouw vraag perfect in thuishoort.
Zomaar een idee hoor.
I know myself like no one else
Nothing to defend

Plaats reactie