Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Lekker Eten

madhill
Forum-lid

madhill 10 aug 2010 16:12

Waterhoentje in de look moet erg lekker zijn :)
Pinarello FP6, Campa SR titanium, Shamal Ultra

dario
Forum-lid

dario 11 aug 2010 16:05

De vraag is natuurlijk: zou het eerder naar eend of eerder naar pakweg parelhoen smaken? ;)
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)

eelcoz

eelcoz 11 aug 2010 16:09

[quote="SuperGrover1"][quote="Dario"]Ik heb niet echt favoriete "post-fiets-gerechten": alles wat ik anders lekker vind gaat er dan ook wel in - en na een stevige fietstoer in gargantueske hoeveelheden!
Pizza (goede althans) is gewoon altijd lekker :)

Wel bedenk ik vaak tijdens het fietsen of de dieren die ik onderweg zie lekker zouden zijn; zo vroeg ik me gisteren langs het kanaal Leuven-Mechelen bv af of waterhoentjes niet gegeten kunnen worden: iemand ervaring mee?[/quote]

ik krijg altijd trek als ik langs de Douwe Egbertsfabriek in Utrecht rij.....

[/quote]

Apart, als ik langs de DE-fabriek in Joure fiets, ga ik vaak bijna over m'n nek van de stank. Terwijl ik koffie en thee toch erg lekker vind.

Supergrover
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Supergrover 11 aug 2010 19:27

[quote="eelcoz"][quote="SuperGrover1"][quote="Dario"]Ik heb niet echt favoriete "post-fiets-gerechten": alles wat ik anders lekker vind gaat er dan ook wel in - en na een stevige fietstoer in gargantueske hoeveelheden!

Wel bedenk ik vaak tijdens het fietsen of de dieren die ik onderweg zie lekker zouden zijn; zo vroeg ik me gisteren langs het kanaal Leuven-Mechelen bv af of waterhoentjes niet gegeten kunnen worden: iemand ervaring mee?[/quote]

ik krijg altijd trek als ik langs de Douwe Egbertsfabriek in Utrecht rij.....

[/quote]

Apart, als ik langs de DE-fabriek in Joure fiets, ga ik vaak bijna over m'n nek van de stank. Terwijl ik koffie en thee toch erg lekker vind.

[/quote]

dan zullen ze in Utrecht wel een andere melange brouwen dan in Joure...

dark roast??

Mmmmmmm...
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

farelli
Forum-lid

farelli 11 aug 2010 22:55

Ik zit nu, na werk en fietsen, aan een lekkere pangasiusfilet, in olijfolie gebakken. Hieronder 2 sneetjes bruin brood van de goeie bakker en ernaast een bakske met veldsla, tomaat en mosterd-honing vinaigrette. Smaakt me prima.
Heb er tijdens het fietsen niet aan gedacht.
Kom, we gaan de fietsjes voeren
http://fabiofarelli.blogspot.com

bibske
Forum-lid

bibske 16 aug 2010 18:52

[quote="Dario"]Ik heb niet echt favoriete "post-fiets-gerechten": alles wat ik anders lekker vind gaat er dan ook wel in - en na een stevige fietstoer in gargantueske hoeveelheden!

Ik krijg altijd trek in lamskoteletjes als ik van die schattige wollige beestjes in de wei zie staan...

rickyb
Forum-lid

rickyb 18 aug 2010 05:54

Een boterham met pindakaas; of het goed is na het fietsen weet ik niet, maar wel lekker.
Tijdens een fietsvakantie stond er na iedere tocht een lekker pastabuffetje klaar. Ook niet te versmaden!!!

depoldertoerist
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar depoldertoerist 18 aug 2010 08:48

Tijdens het fietsen krijg ik vaak wel trek in een echte stroopwafel, liefste een superwafel die ze bakken waar je bijstaat.

Of als ik in Zeeland fiets een Zeeuwse bolus.

Voorkeur voor een maaltijd na het fietsen heb ik niet.

BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE

simen
Forum-lid

simen 19 aug 2010 00:09

[quote="japie carbon"]Het steakhouse in Daun Duitsland moet je zeker een keer gaan eten!!!
De kok bakt daar de steaks op een houtvuur wat gestookt word met special hout (eiken geloof ik) met een knoflook marinade en een heerlijke knoflooksaus. Dit word geserveerd met de lekkerste aardappel gratin dat ik ooit gegeten heb!!

ALtijd als ik daar met nieuwe mensen heen ga heb ik t er al heel de dag over, en dan denkt iedereen dat ik overdrijf. Maar eenmaal daar geweest wil niemand meer wat anders ;)[/quote]

Jammer dat ik je tip nu pas lees.
Was onlangs in de buurt en ben wel liefhebber van zulk eten.
Even googelen leverde deze hit op.

Als je deze zaak bedoelt.
Dan ziet het er niet best uit voor de man.
http://www.huisplusadvies.nl/huis.php?id=570
Zij is ook tegen

Zorro
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Zorro 19 aug 2010 00:15

En die hele bende voor 195.000 Euri? OK, zonder die Pro keuken. Maar dan nog.

Die knoflook steaks etc. klonken mij wel erg mooi in de oren zeg. Jammie.

Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

Supergrover
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Supergrover 19 aug 2010 02:37

ook lekker na een flink tochtje:

[img=http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9 ... 1VmJk9i58=]
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

geer
Forum-lid

geer 19 aug 2010 11:52

Net als 53x11, krijg ik, als ik langs een friterie rijdt, zo'n verschrikkelijke trek een frietje mayo met een broodje hamburger. Sorry, geen haute cuisine dus (en dat terwijl ik 11 kok ben geweest, maar ja, dat zijn vaak de slechtste eters).

Eigenlijk probeer ik me na een rit of wedstrijd vooral niet vol te proppen met van alles! En dat is niet altijd makkelijk. Soms kan ik als een veelvraat door het huis schuifelen, tegen een hongerklop aan; snickers etend onder de douche...

En bier...lekker na de inspanning....vooral Limburgsland of mijn eigen bier: Gerardus

Plaats reactie