90 secondes 700 Watt leveren, best aardig
(er vanuitgaande dat je ongeveer 5 calorieen moet verbranden om er 1 te leveren verbrandt Robbie hier 5*700*90/4.2 = 75 kCal. De calorische waarde van een sneetje brood is maar ietsje hoger*, dus hij kan nog wel ff daargaan zo)
*"calories" moet in de gelinkte pagina uiteraard KILOcalories zijn, geen idee waarom dat zo vaak verkeerd gaat
Waar trainen jullie eigenlijk voor?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Das toch 30 seconde te lang voor mij, maar goed nu weeg ik ook wat kg's minder.
Accu opladen aan 300 Watt lijkt mij wel een relaxter optie om m'n brood te toasten.
[on-topic]
Vorm een beetje op pijl houden zolang we aan het verbouwen zijn. Dat zal nog wel even duren, dus pieken zit er dit seizoen echt niet in. Maar 't valt mij nog mee hoe ik rond fiets met voor mijn doen zeer weinig km's in de benen.
Accu opladen aan 300 Watt lijkt mij wel een relaxter optie om m'n brood te toasten.
[on-topic]
Vorm een beetje op pijl houden zolang we aan het verbouwen zijn. Dat zal nog wel even duren, dus pieken zit er dit seizoen echt niet in. Maar 't valt mij nog mee hoe ik rond fiets met voor mijn doen zeer weinig km's in de benen.
-
- Forum-lid
Hier precies hetzelfde. Volledige verbouwing van een oud woningstichtingkrot. En dit met 3 apen aan mijn nek en beiden een fulltime baan. Het schiet dus niet erg op met de vorm, maar er zijn soms belangrijkere dingen (wellicht de verkeerde plek om dit soort zaken te roepen). Het enige `doel` dit jaar is simpelweg overal boven komen over een kleine 2 maanden wanneer we 2,5 week in de Dolomieten vakantie vieren..
- Tracing_NL
- Forum-lid
Ik train voor de 3B volgende week. Km's moeten er nu in zitten na de Chouffe van dit weekend. Gisteren nog stevig getraind, ging voor geen meter
Altijd maar die twijfel over vorm en juiste trainingsarbeid of niet.
Afijn, dit weekend nog één echte training en dan uitbollen naar volgende week. doel: 09.00 uur.
Altijd maar die twijfel over vorm en juiste trainingsarbeid of niet.
Afijn, dit weekend nog één echte training en dan uitbollen naar volgende week. doel: 09.00 uur.
Ouder worden is verplicht, volwassen worden is een keuze.
Ik fiets omdat:
- ik er in geloof dat ik mijn levensduur verleng als ik gezond leef (al geloof ik ook in het onrechtvaardige lot dat je morgen dood neer kunt vallen);
- ik een ongelooflijk blij gevoel van vrijheid voel wanneer ik op mijn fiets zit (ik heb een complexe ft baan en run een gezin met een ft werkende vrouw met 3 puberzonen);
- ik geniet van de variatie die fietsen biedt in de omgeving waarin je het kunt doen (zowel in NL als bij elke vakantie - mn in Z-Europa - dan gaat de fiets mee);
- ik een kick krijg van het verleggen van mijn grenzen, van het afzien zo je wilt;
- ik geniet van de afzondering die de beoefening biedt (ik doe nl. zo veel met andere mensen, sociaal dier dat ik ben);
- ik gek ben op mooie spulletjes (incl. kleding);
- ik veel plezier heb met de fietscultuur (heroïek, velomenati) en veel gevoel heb met de relativering ervan.
- ik me over het algemeen prettig voel bij de mensen die dezelfde fascinatie hebben met de fiets.
En het is een groot geluk om dit met mijn oudste zoon van bijna 16 te kunnen delen, niet in de laatste plaats samen met fietspetje op voor de tv op vakantie bv, binnen in de airco met 30 graden buiten omdat er een belangrijke bergetappe in de Tour is op een moment dat we weer eens op vakantie zijn....
- ik er in geloof dat ik mijn levensduur verleng als ik gezond leef (al geloof ik ook in het onrechtvaardige lot dat je morgen dood neer kunt vallen);
- ik een ongelooflijk blij gevoel van vrijheid voel wanneer ik op mijn fiets zit (ik heb een complexe ft baan en run een gezin met een ft werkende vrouw met 3 puberzonen);
- ik geniet van de variatie die fietsen biedt in de omgeving waarin je het kunt doen (zowel in NL als bij elke vakantie - mn in Z-Europa - dan gaat de fiets mee);
- ik een kick krijg van het verleggen van mijn grenzen, van het afzien zo je wilt;
- ik geniet van de afzondering die de beoefening biedt (ik doe nl. zo veel met andere mensen, sociaal dier dat ik ben);
- ik gek ben op mooie spulletjes (incl. kleding);
- ik veel plezier heb met de fietscultuur (heroïek, velomenati) en veel gevoel heb met de relativering ervan.
- ik me over het algemeen prettig voel bij de mensen die dezelfde fascinatie hebben met de fiets.
En het is een groot geluk om dit met mijn oudste zoon van bijna 16 te kunnen delen, niet in de laatste plaats samen met fietspetje op voor de tv op vakantie bv, binnen in de airco met 30 graden buiten omdat er een belangrijke bergetappe in de Tour is op een moment dat we weer eens op vakantie zijn....
Laatst gewijzigd door bluv107 op 06 jun 2015 17:35, 1 keer totaal gewijzigd.
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton
- plantagenet
- Forum-lid
Ik kan er veel woorden aan wijden, maar zeker 70-80% van wat bluv107 zegt zou ik ook willen zeggen.....dus +1
Eentje wil ik eruit pakken
Eentje wil ik eruit pakken
Enne, ook ik zit in de pubers....20-17 en in mindere mate 13 en 12bluv107 schreef:- ik een ongelooflijk blij gevoel van vrijheid voel wanneer ik op mijn fiets zit
Weer of geen weer....één van twee is er altijd