[Zelftest] Ben jij een materiaalfreak?
- thestudent
- Forum-lid HC
hmm 24 punten. Dat is mooi. Gelukkig wint hier het geld het af en toe.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
30 punten
Al vind ik zelf wel als je in de fietsenbranche werkt dat je wel wat kennis van materiaal hebt
Zeker als het ook nog je hobby is
Ander nadeel is dat als je alles inkoop kan kopen je meestal ook voor het iets duurdere materiaal gaat dit koste ook weer wat punten natuurlijk
Al vind ik zelf wel als je in de fietsenbranche werkt dat je wel wat kennis van materiaal hebt
Ander nadeel is dat als je alles inkoop kan kopen je meestal ook voor het iets duurdere materiaal gaat dit koste ook weer wat punten natuurlijk
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
-
- Forum-lid
24 punten en dat klopt als een bus.
Cervélo S3 & Cannondale F29 Team replica.
Zekers Toen had je die chainsuck en je "vrienden" maar doorrijden ....Herman_N schreef:Ik had een witte Wilier Izoard en heb nu een zwart rode Wilier Cento 1 AIR. Kennen wij elkaar toevallig van de Jean Nelissen Classic?beezer schreef:Wat voor fiets heb je gekocht Herman, je had toch een witte Pinarello ?
Lid blazersgilde
Specialized Allez
Specialized Tarmac Sworks SL5
Specialized Tarmac Sworks SL6 2X
Specialized Allez
Specialized Tarmac Sworks SL5
Specialized Tarmac Sworks SL6 2X
Nog een "geluk" dat je zoveel kilometers maakt, of zit je evengoed boven de 50ct per kilometer?peter1981 schreef:30 punten
26 punten en niet onverwacht. Vind fietsen leuk, maar pielen aan de fiets misschien net zo leuk.
Leuke test weer en wederom grappig om dingen te herkennen: ik kan het niet laten om even te checken waarop een ander rijdt.
Leuke test weer en wederom grappig om dingen te herkennen: ik kan het niet laten om even te checken waarop een ander rijdt.
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
EmPeHa schreef:Nog een "geluk" dat je zoveel kilometers maakt, of zit je evengoed boven de 50ct per kilometer?peter1981 schreef:30 punten
neu vast niet
Aangezien ik tegenwoordig geen herstel producten gebruik of andere dure voeding is het vrij goedkoop per kilometer
Heb me ondertussen ook al bijna een jaar ingehouden om een nieuwe fiets te kopen dus dat krikt het ook niet op
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike