Veldrijden 2015/2016
Je hoeft "Play Sports" niet te nemen, voor telenet-abonnees is het gratis. Heb pas bij het ingaan van de laatste ronde ontdekt dat ik het kon bekijken . Maar je kan vanuit Nederland inderdaad geen abonnement nemen bij telenet.
Op cyclingfans.com vind je voor de meeste veldritten wel streams.
Op cyclingfans.com vind je voor de meeste veldritten wel streams.
Ik wordt gek van die speaker langs de baan. Dat is toch niet normaal....
-
- Forum-lid
Ik vond het commentaar bij de NOS vandaag enorm meevallen.
Hoogtepunt het noemen van de grote rol in het veldrijden in NL al decennia lang en het aanduiden in beeld van Nico van Hest
Hoogtepunt het noemen van de grote rol in het veldrijden in NL al decennia lang en het aanduiden in beeld van Nico van Hest
Ik zie dat het youtube kanaal van de UCI "ucichannel" ook Live uitzend en je kan zelfs de uitzendingen terugkijken op de Livestream (duurt even maar na een minuut begint de opname als het niet Live is), commentaar is wel engels.
Ga nu even naar de vrouwen kijken van afgelopen zondag in Valkenburg
Ga nu even naar de vrouwen kijken van afgelopen zondag in Valkenburg
-
- Forum-lid
Vandaag weer een echt spektakelstuk in Zonhoven.
Spektakel? Na 10 minuten wist je al wel wie er ging winnen. Sowieso is het hele seizoen niet om aan te zien. Nog geen één spannende wedstrijd gezien. Vorig jaar was echt genieten maar nu weet je ieder keer al voor de helft van de wedstrijd wie er gaat winnen. Ik hoop dat van der Poel snel terug is en op niveau want hier ga ik niet langer naar kijken.Quarantanove schreef:Vandaag weer een echt spektakelstuk in Zonhoven.
Campagnolo Ultra Dork
Een keertje inderdaad, de rest van de crossen zijn allemaal gewonnen door van Aert .
Wat Ernie C. zegt: hopen op een snelle rentree van Van der Poel, want zo is er weinig aan. Niet alleen het gebrek aan concurentie is slecht voor het veldrijden, ook het uitzenden van wedstrijden is drama. Crossen worden niet of nauwelijks uitgezonden (ja, achter de decoder). Ik vind dat veldrijden wat aan populariteit heeft gewonnen de afgelopen jaren, maar dat wordt op deze manier snel afgebroken.
Wat Ernie C. zegt: hopen op een snelle rentree van Van der Poel, want zo is er weinig aan. Niet alleen het gebrek aan concurentie is slecht voor het veldrijden, ook het uitzenden van wedstrijden is drama. Crossen worden niet of nauwelijks uitgezonden (ja, achter de decoder). Ik vind dat veldrijden wat aan populariteit heeft gewonnen de afgelopen jaren, maar dat wordt op deze manier snel afgebroken.
met de koppenbergcross begint het seizoen pas echt: er kan en zal nog veel veranderen vanaf dan.
Je moet er rekening mee houden dat Van Aert dit seizoen ook nog geen enkele keer pech heeft gehad, Nys daarentegen. Maar natuurlijk iemand die goed rijdt heeft meestal ook weinig pech en maakt weinig fouten.
Je moet er rekening mee houden dat Van Aert dit seizoen ook nog geen enkele keer pech heeft gehad, Nys daarentegen. Maar natuurlijk iemand die goed rijdt heeft meestal ook weinig pech en maakt weinig fouten.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Sinds ik al een paar keren een stukje mocht rijden met mijn MTB op veldrit parkoers (Ronse, Koppenberg), kijk ik compleet anders naar deze wedstrijden. Mij maakt het eigenlijk niet uit wie wint. Ik bewonder gewoon al die mannen en vrouwen die zich de pleuris rijden in het veld. Ik hoor soms dat het "maar" één uur, maar het is dan ook lood en loodzwaar.
Binnen een paar weken mag ik een rondje (of2?) rijden te Ruddervoorde. Ik ben benieuwd ...
Binnen een paar weken mag ik een rondje (of2?) rijden te Ruddervoorde. Ik ben benieuwd ...
De spanning is er nog wel degenlijk, zei het dan niet om de eerste plaats, misschien moet de regie wat meer strijd laten zien voor de overige plaatsen.
Op tv misschien minder spannend, maar ter plekke blijft het geweldig om te zien.
Op tv misschien minder spannend, maar ter plekke blijft het geweldig om te zien.