Wil je een nieuwe racefiets kopen? Hulp nodig? Stel al je vragen hier!

alu fiets

peter1981
Forum-lid

peter1981 05 sep 2015 21:21

ik koop wat ik mooi vind
Slechte frames maken ze echt niet meer want dan ben je zo falliet
Het kleine beetje verschil ga je amper merken en of je nu 10seconde eerder de berg op bent of niet who cares
Maar als ik naar m`n fiets kijk en denk wat heb ik toch een grafbak wordt ik niet blij
Ik zeg kopen die Bianchi als je het ding mooi vind het leven is al saai genoeg om een fiets te rijden wat je niet eens mooi vind
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike

marcelb
Forum-lid

marcelb 06 sep 2015 00:14

youridehaas schreef:Zeg: en een Bianchi Impulso 105 (of met Campa?) is dat niet iets wat je tevredenheid qua looks een voldaan gevoel geeft? Ikzelf zie alleen de waslijntjes als een kleine (design) tekortkoming...

Zelf kamp ik met hetzelfde probleem: mij. Versand zegt: cannondale of canyon. Mijn gevoel: pffff wat een 'saaie' bak, er is toch wel iets bijzonderder te vinden... Je kunt je geld maar 1 keer uitgeven toch?!!

http://www.bimici.nl/impulso-105-compact-disc
En wat is er nu zo spannend aan die Bianchi? Ik zie het eerlijk gezegd niet zo. Ik vind hem ook behoorlijk zwart op de foto.
Real men wear blûk!!! Marcel

sprint100
Forum-lid

sprint100 07 sep 2015 11:29

En wat is er nu zo spannend aan die Bianchi? Ik zie het eerlijk gezegd niet zo. Ik vind hem ook behoorlijk zwart op de foto.[/quote]

Inderdaad, die Bianchi komt vrij saai over. Waarom niet gewoon een degelijke Sensa?

Plaats reactie