Wat zijn je fietsplannen voor 2016?
Rob goed herstel verder! Niks is zo frustrerend dan niet kunnen fietsen als je dat wel wilt.
Plannen voor 2016?
Vorige zaterdag zat ik nog op de Noord Franse kasseien en afgelopen dinsdag de Stelvio gedaan. Het seizoen is nog lang Ik heb nog wel wat plannen voor dit jaar
Maar voorruit. 2016
Paris-Roubaix Challenge of Toertocht kasseien Vreten (beide nagenoeg zelfde parcours en dag voor de koers)
2-3 Vlaamse toertochten
1 van de lussen RVV vanuit CRVV (uiteraard op een doordeweekse dag)
Parijs-Roubaix
Gios Torino jubileum rit (Italie)
Weekend Harz (3 BIG's verzamelen)
Superba (retro rit Genua)
Aantal Nederlandse retro ritten
1 doe eens gek komt opzetten als poepen project
Paar keer iemand meenemen op een rit die hij zelf niet zo snel zal doen.
En als ik niet aan een leuke baan kom zal ik m'n jaarrecord volgend jaar wel vebreken
Plannen voor 2016?
Vorige zaterdag zat ik nog op de Noord Franse kasseien en afgelopen dinsdag de Stelvio gedaan. Het seizoen is nog lang Ik heb nog wel wat plannen voor dit jaar
Maar voorruit. 2016
Paris-Roubaix Challenge of Toertocht kasseien Vreten (beide nagenoeg zelfde parcours en dag voor de koers)
2-3 Vlaamse toertochten
1 van de lussen RVV vanuit CRVV (uiteraard op een doordeweekse dag)
Parijs-Roubaix
Gios Torino jubileum rit (Italie)
Weekend Harz (3 BIG's verzamelen)
Superba (retro rit Genua)
Aantal Nederlandse retro ritten
1 doe eens gek komt opzetten als poepen project
Paar keer iemand meenemen op een rit die hij zelf niet zo snel zal doen.
En als ik niet aan een leuke baan kom zal ik m'n jaarrecord volgend jaar wel vebreken
Dit jaar begon voor mij erg slecht. In januari heb ik zelfs even overwogen om definitief te stoppen met dat "kutfietsen" toen ik een of ander taluudje bij Barendrecht niet eens op kwam, zo diep zat ik. Ik had wel plannen en wensen, maar ik geloofde nergens in en was tot weinig in staat.
Wat ik ontzettend graag wilde en waar ik me heel erg op had verheugd was mee kunnen trainen met de Rotterdamse afdeling van Vrouwenwielrennen, die in februari voor het eerst van start ging. Dat bleek toen onmogelijk.
Een van de "overwinningen" van dit jaar is dat het later in de zomer uiteindelijk wel lukte om een aantal keren mee te doen. Mee trainen dan, meer ook niet. Mijn doel voor komend jaar (of wens zo je wilt) is mee kunnen doen met hun competitie, omdat me dat zo ontzettend gaaf lijkt. Ik heb geen illusies dat ik ooit iets ga winnen, maar gewoon alleen al mee doen is cool genoeg. De trainer van mijn vereniging denkt dat ik dat wel zou kunnen...ik ben benieuwd.
Verder denk ik de Elfstedentocht wel weer opnieuw te gaan fietsen, die is toch wel erg leuk.
Ook wil ik zeker weer meedoen met een vrouwentriathlon, als het de hele korte afstand is dan ga ik voor het podium, dat was tot mijn eigen verbijstering dit jaar al bijna gelukt. Maar dit is dus eigenlijk een zwemdoel...want dat ik nog geen 8ste kan doen komt doordat ik niet goed kan zwemmen en die afstand gewoon (nog) niet haal.
Een andere overwinning was over mijn buitenwaterzwemangst heen komen nadat ik twee jaar geleden bijna ben verdronken.
Maar mijn belangrijkste doel is plezier blijven hebben in fietsen en sporten in het algemeen, omdat het me zoveel heeft gebracht, met name dit jaar. Ik heb me er heel erg aan op kunnen trekken en er mensen door ontmoet, plaatsen bezocht en dingen mee gemaakt die anders allemaal aan me voorbij gegaan waren. Fysiek en ook mentaal ben ik veel sterker geworden. Ik hoop dan ook dat ik deze winter goed doorkom of als dat niet zo is igg probeer te onthouden dat als het eenmaal lukt om uit het gat te kruipen het een tweede maal misschien zelfs wel makkelijker zal gaan.
Zo is sport voor mij verweven met hoe je verder als mens functioneert en ik hoop er in 2016 voor mijzelf het maximaal mogelijke (hoe bescheiden dat misschien ook is) uit te kunnen halen.
Wat ik ontzettend graag wilde en waar ik me heel erg op had verheugd was mee kunnen trainen met de Rotterdamse afdeling van Vrouwenwielrennen, die in februari voor het eerst van start ging. Dat bleek toen onmogelijk.
Een van de "overwinningen" van dit jaar is dat het later in de zomer uiteindelijk wel lukte om een aantal keren mee te doen. Mee trainen dan, meer ook niet. Mijn doel voor komend jaar (of wens zo je wilt) is mee kunnen doen met hun competitie, omdat me dat zo ontzettend gaaf lijkt. Ik heb geen illusies dat ik ooit iets ga winnen, maar gewoon alleen al mee doen is cool genoeg. De trainer van mijn vereniging denkt dat ik dat wel zou kunnen...ik ben benieuwd.
Verder denk ik de Elfstedentocht wel weer opnieuw te gaan fietsen, die is toch wel erg leuk.
Ook wil ik zeker weer meedoen met een vrouwentriathlon, als het de hele korte afstand is dan ga ik voor het podium, dat was tot mijn eigen verbijstering dit jaar al bijna gelukt. Maar dit is dus eigenlijk een zwemdoel...want dat ik nog geen 8ste kan doen komt doordat ik niet goed kan zwemmen en die afstand gewoon (nog) niet haal.
Een andere overwinning was over mijn buitenwaterzwemangst heen komen nadat ik twee jaar geleden bijna ben verdronken.
Maar mijn belangrijkste doel is plezier blijven hebben in fietsen en sporten in het algemeen, omdat het me zoveel heeft gebracht, met name dit jaar. Ik heb me er heel erg aan op kunnen trekken en er mensen door ontmoet, plaatsen bezocht en dingen mee gemaakt die anders allemaal aan me voorbij gegaan waren. Fysiek en ook mentaal ben ik veel sterker geworden. Ik hoop dan ook dat ik deze winter goed doorkom of als dat niet zo is igg probeer te onthouden dat als het eenmaal lukt om uit het gat te kruipen het een tweede maal misschien zelfs wel makkelijker zal gaan.
Zo is sport voor mij verweven met hoe je verder als mens functioneert en ik hoop er in 2016 voor mijzelf het maximaal mogelijke (hoe bescheiden dat misschien ook is) uit te kunnen halen.
Veni. Vidi. Fietsie.
- Sweety2008
- Forum-lid
Misschien lukt het mij volgend jaar een keer in Valkenburg te fietsen. Dit lijkt mij heel gaaf.
Met hardlopen ben ik nu gestopt dus de Venloop 2016 doe ik niet mee.
Maar wel volgend jaar nog meer met de racefiets op pad ook tochten van 120 tot 150 km wil ik nog maken. Eens afwachten hoe het loopt.
Met hardlopen ben ik nu gestopt dus de Venloop 2016 doe ik niet mee.
Maar wel volgend jaar nog meer met de racefiets op pad ook tochten van 120 tot 150 km wil ik nog maken. Eens afwachten hoe het loopt.
Ghost Nivolet 6LC
Help! ik weet het nog niet. Iets met een berg iig
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
-
- Forum-lid
Meer fietsen dan in 2015.
Een zeer haalbaar doel, aangezien ik nu nog maar net boven de 2000 km. zit. En in 2016 ben ik niet van plan weer te trouwen, vader te worden en te verhuizen
Mijn grote doel voor 2016 is zoveel mogelijk woon-werk ritjes maken, ik verhuis eind november en dan wordt de afstand 20 km. ipv de 6 km. op de stadsfiets die ik nu dagelijks afleg
Een zeer haalbaar doel, aangezien ik nu nog maar net boven de 2000 km. zit. En in 2016 ben ik niet van plan weer te trouwen, vader te worden en te verhuizen
Mijn grote doel voor 2016 is zoveel mogelijk woon-werk ritjes maken, ik verhuis eind november en dan wordt de afstand 20 km. ipv de 6 km. op de stadsfiets die ik nu dagelijks afleg
Ik ga fietsen waar mijn werk mij brengt in 2016,2014-2015 was Lago trasimeno, dus afwachten voor volgend jaar en wanneer ik thuis ben rondom Arnhem rijden.
Wel de intensie om een mooie cyclo te rijden in de Ardennen maar welke nog geen idee.
Wel de intensie om een mooie cyclo te rijden in de Ardennen maar welke nog geen idee.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Niet stiekem! Gewoon doen.Perez schreef:Stiekem lijkt het me ook wel heel gaaf om de cyclo van Tro Bro Leon te rijden in april.
Je brengt mij wel op een (extra) 2e fietsdoel, hoor. Vooral na het zien van de fotoserie uit Soigneur13 van Jered Gruber.
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander
Voor het volgend jaar sowieso op het programma:
* Jan Janssen Classic 200 km.
* Limburgs Ergste.
* Weekend weg Eifel (in de buurt van Monschau).
* Mergellandroute.
* Wellicht nog een paar andere toertochten.
* Ook weer boven de 5000 km grens proberen uit te komen.
En ook zoek ik nog een grote "uitdaging",
misschien kan iemand hiermee helpen om iets aan te bevelen.
Ik wil eigenlijk wel naar de Mont Ventoux (al ooit één keer bedwongen vanuit Bedoin),
of naar de Stelvio (Mortirolo enz) voor een week.
Probleempje: ik heb een hekel om er zelf met de auto heen te rijden.
Je hebt ook zo'n georganiseerde tochten waarmee je met de bus mee kunt en dan volg je een heel programma voor een week. Alleen is zo'n programma voor mij veel te zwaar, elke dag rond de 100 a 120 km fietsen en dan ± 3000 hoogtemeters.
Ben niet echt een klimmer (veel te zwaar), maar vind uitdagingen wel leuk, meer het type doorzetter.
Dus misschien heeft iemand een goed idee, of kent iemand een organisatie die ook zoiets heeft maar dan minder zwaar. Ideeën zijn dus welkom.
* Jan Janssen Classic 200 km.
* Limburgs Ergste.
* Weekend weg Eifel (in de buurt van Monschau).
* Mergellandroute.
* Wellicht nog een paar andere toertochten.
* Ook weer boven de 5000 km grens proberen uit te komen.
En ook zoek ik nog een grote "uitdaging",
misschien kan iemand hiermee helpen om iets aan te bevelen.
Ik wil eigenlijk wel naar de Mont Ventoux (al ooit één keer bedwongen vanuit Bedoin),
of naar de Stelvio (Mortirolo enz) voor een week.
Probleempje: ik heb een hekel om er zelf met de auto heen te rijden.
Je hebt ook zo'n georganiseerde tochten waarmee je met de bus mee kunt en dan volg je een heel programma voor een week. Alleen is zo'n programma voor mij veel te zwaar, elke dag rond de 100 a 120 km fietsen en dan ± 3000 hoogtemeters.
Ben niet echt een klimmer (veel te zwaar), maar vind uitdagingen wel leuk, meer het type doorzetter.
Dus misschien heeft iemand een goed idee, of kent iemand een organisatie die ook zoiets heeft maar dan minder zwaar. Ideeën zijn dus welkom.
Bikers are not alone
Ik hoop ingeloot te worden voor de amstelgoldrace.. Die ga ik dan rijden..
Limburg mooiste wil ik gaan doen..
Erasmus Tour
Rides for roses
En uiteraard met het fietsclubje als het kan mooie tochten in en rond Rotterdam.. Ben pas vanaf april begonnen, dus weet niet zo goed hoeveel ik op jaar basis ga fietsen. Ik hoop dit jaar nog rond de 2000 km uit te komen..
Limburg mooiste wil ik gaan doen..
Erasmus Tour
Rides for roses
En uiteraard met het fietsclubje als het kan mooie tochten in en rond Rotterdam.. Ben pas vanaf april begonnen, dus weet niet zo goed hoeveel ik op jaar basis ga fietsen. Ik hoop dit jaar nog rond de 2000 km uit te komen..
Erg herkenbaar. Sinds dit jaar ben ik lid geworden van een fietsclub en dat heeft erg veel bijgedragen aan mijn fietsplezier. Inmiddels heb ik via de club veel leuke mensen ontmoet met wie ook buiten de clubritten om wordt afgesproken. Volgend jaar gaan we met een groep naar Malaucene voor een poging Cinglé de Ventoux. Er zullen ongetwijfeld nog veel meer leuke evenementen op het programma komen.TumTumTum schreef:Maar mijn belangrijkste doel is plezier blijven hebben in fietsen en sporten in het algemeen, omdat het me zoveel heeft gebracht, met name dit jaar. Ik heb me er heel erg aan op kunnen trekken en er mensen door ontmoet, plaatsen bezocht en dingen mee gemaakt die anders allemaal aan me voorbij gegaan waren.