Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Cervelo importeren

marsman
Forum-lid

marsman 01 jan 2016 21:26

Dit is maar op 1 manier goed te regelen, een factuur OP JOUW NAAM van een NL-dealer. Als je er uitgepikt wordt, dan is dit het enige bewijs dat je kan overleggen om aan te kunnen tonen dat je de fiets in Nederland hebt gekocht. Een zwakker alternatief is zeggen dat je de fiets via Marktplaats hebt gekocht, maar of je dat droog gaat houden als ze je uit de rij pikken....

Je kunt er modder opgooien, een oude ketting opleggen of een oud stuurlintje opleggen wat je wilt, ik denk dat als ze je er uit pikken, dat je gewoon de lul bent.

De gok is aan jouw.
Ik pak ze wel weer in de afdaling :-)

Ernie C.
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Ernie C. 01 jan 2016 23:57

Dus jij neemt bonnetjes mee van al je bagage als je op reis gaat...
Campagnolo Ultra Dork

colnagofreak
Forum-lid HC

colnagofreak 02 jan 2016 08:47

Onvoorstelbaar dat er over zo'n onbenullige vraag/onderwerp over hoe neem ik mijn Cervelo mee naar Nederland vier pagina's van een topic gevuld kunnen worden.

Douw dat ding in een koffer of doos en waag de gok!!!
Overigens heeft de TS niet meer gereageerd en zit misschien al in Nederland met de fiets in de schuur. O, nee februari pas. ;)
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

Ernie C.
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Ernie C. 02 jan 2016 09:24

Volgens mij is forumlid inderdaad Hesselh gevlogen. Als Cervelo zou ik er trouwens ook niet echt blij mee zijn als iemand die zich uitgeeft als een werknemer van mij advies vraagt over hoe de wet te overtreden op een forum...
Campagnolo Ultra Dork

Plaats reactie