Parijs-Roubaix 12 juni 2016 (VCR)
-
- Forum-lid
- Berichten: 3500
- Lid geworden op: 30 nov 2008 14:11
Het Carrefour was ook een uitdaging in 2010 overigens.
Nog een weekje, heren...
Het gaat zo te zien niet helemaal droog blijven. Wel zo fijn als het op de eerste 10 stroken nat is. Valt het gelijk een beetje uit elkaar
Kans op regen.....dus ook kans op geen regen.....
Niet vergeten af en toe ff in en uit te klikken met de pedalen. Ging vorige editie (nogal vochtige start ) bijna op m'n plaat omdat de opgedroogde modder de zaak lekker had vastgezet
Wat het weer ook wordt: we hebben volgende week weer een verhaal....
Niet vergeten af en toe ff in en uit te klikken met de pedalen. Ging vorige editie (nogal vochtige start ) bijna op m'n plaat omdat de opgedroogde modder de zaak lekker had vastgezet
Wat het weer ook wordt: we hebben volgende week weer een verhaal....
Maar stiekem hopen we natuurlijk op een natte editieDelange63 schreef:Kans op regen.....dus ook kans op geen regen.....
Ja ook een keer gehad. In 2008 waren de eerste stroken een groot blubber festijn. Helft van ons groepje ging tegen de vlakte en vele voor ons. Moesten we van de fiets omdat vele niet meer durfde te fietsen. Dus blubber tussen de plaatjes. Even daarna ging de zon schijnen. Kom ik bij een controle waar m'n vrouw mij staat op te vangen. Ze kon me echt opvangen De blubber was gebakken klei geworden en plaatjes muurvast. Alleen de klei in Toscana droogt ook zo snelDelange63 schreef:Niet vergeten af en toe ff in en uit te klikken met de pedalen. Ging vorige editie (nogal vochtige start ) bijna op m'n plaat omdat de opgedroogde modder de zaak lekker had vastgezet
2008:
Lachen. Zelf maakt het mij niet uit. Een natte editie praten we langer over maar voor m'n vrouw die als begeleider meegaat is het wat minder. 1-2 keer per jaar doet ze de volgwagen en dan is het wel zo leuk dat het zonnetje schijnt. In het zonnige zuiden gaat ze volgende maand nog een keer de volgauto rijden dus ik hou haar maar voor dat PR nat toch echt veel leuker is. Ook voor de foto'srenec schreef:Ja dat wordt lachen komende zondag...de verwachtingen worden er niet beter op...
We spreken wel even af dat we hier niet aan meewerken:
Hulpmiddel om mentaal in de juiste stand te gaan staan
Net m'n kassei-fiets in orde gemaakt.
Ik heb een huis vol met Challenge Paris-Roubaix banden maar ik ben bang dat het te nat wordt. Die banden pakken zoveel kleine steentjes en glas op als ze nat zijn.
Daarnaast gaan ze gruwelijk moeilijk op en van de velg. Geen klusje om in de regen te staan doen.
Dus een paar Michelin Dynamics van 28mm gaan mij naar de wielerbaan brengen.
Rijden niet het soepelst maar ik ben fit zat dus die paar extra duwen op de pedalen gaat wel lukken.
Verder een ideale cassette voor deze rit: 13-19 Met 7 speed lekker weinig kans op storingen in de blubberpoel die het hoogste waarschijnlijk gaat worden.
Vorig PR heb ik geloof ik twee keer geschakeld. Alleen op Buat een paar tandje lichter gereden
Na de teleurstelling van 2014 toen ik door een gebroken sleutelbeen (eigenlijk was alles stuk) niet deel kon nemen zit ik nu de dagen van de kalender te kijken
Ik heb een huis vol met Challenge Paris-Roubaix banden maar ik ben bang dat het te nat wordt. Die banden pakken zoveel kleine steentjes en glas op als ze nat zijn.
Daarnaast gaan ze gruwelijk moeilijk op en van de velg. Geen klusje om in de regen te staan doen.
Dus een paar Michelin Dynamics van 28mm gaan mij naar de wielerbaan brengen.
Rijden niet het soepelst maar ik ben fit zat dus die paar extra duwen op de pedalen gaat wel lukken.
Verder een ideale cassette voor deze rit: 13-19 Met 7 speed lekker weinig kans op storingen in de blubberpoel die het hoogste waarschijnlijk gaat worden.
Vorig PR heb ik geloof ik twee keer geschakeld. Alleen op Buat een paar tandje lichter gereden
Na de teleurstelling van 2014 toen ik door een gebroken sleutelbeen (eigenlijk was alles stuk) niet deel kon nemen zit ik nu de dagen van de kalender te kijken
Met een aantal fietsers die zonder volgauto gaan fietsen heb ik al contact gehad.
Mocht je zonder volgauto fietsen en heb je assistentie nodig kan je je gerust bij onze auto melden.
NL kenteken Witte Skoda Octavia stationcar bestuurd door een aantrekkelijk rode dame.
We hebben de belangrijkste dingen aan boord.
Voel je vrij om ons aan te spreken als je hulp nodig hebt. Overigens als je geen hulp nodig hebt mag je ook een praatje maken
Mocht je zonder volgauto fietsen en heb je assistentie nodig kan je je gerust bij onze auto melden.
NL kenteken Witte Skoda Octavia stationcar bestuurd door een aantrekkelijk rode dame.
We hebben de belangrijkste dingen aan boord.
Voel je vrij om ons aan te spreken als je hulp nodig hebt. Overigens als je geen hulp nodig hebt mag je ook een praatje maken
-
- Forum-lid
- Berichten: 3500
- Lid geworden op: 30 nov 2008 14:11
Ik krijg nu al spijt dat ik niet heb ingeschreven...
Mijn grote voorbeeld
Mijn grote voorbeeld