Wielen binnengekregen gister. Ziet er goed uit.
Morgen komen de Conti GP 4000S II (25 mm) banden binnen en dan alles over bouwen.
Dan zaterdag eens gaan proberen in Limburg. Ben benieuwd!
Advies gevraagd wielset zware rijder
Helemaal juistDouglas schreef:Veel plezier dit weekend. Zal goed komen met deze wielset en de weersvoorspelling van komend weekend!
Heerlijk weer en lekker rondje Zuid-Limburg gedaan.
De wielset gaat lekker in ieder geval en bevalt uitstekend.
ik heb ook een setje van Ernie Frieke vorige week geleverd gekregen.
DT RR440 velgen met DT 350 Straight pull naven.
ongeveer 200km mee gereden.
Bevallen prima zover ik tot heden kan zeggen.
Ik ben voor Frieke gegaan omdat hij een eerlijk advies geeft en reclame maakt met € 100,- retour bij spaakbreuk.
Dit was bij mij een probleem dat ik altijd gehad heb met fabriekswielen, dus een soort van verzekering tegen spaakbreuk is nooit weg. Ik hoop dat ik er nooit aanspraak op hoef te maken. Het is mij veel meer waard dat ze heel blijven eindelijk.
DT RR440 velgen met DT 350 Straight pull naven.
ongeveer 200km mee gereden.
Bevallen prima zover ik tot heden kan zeggen.
Ik ben voor Frieke gegaan omdat hij een eerlijk advies geeft en reclame maakt met € 100,- retour bij spaakbreuk.
Dit was bij mij een probleem dat ik altijd gehad heb met fabriekswielen, dus een soort van verzekering tegen spaakbreuk is nooit weg. Ik hoop dat ik er nooit aanspraak op hoef te maken. Het is mij veel meer waard dat ze heel blijven eindelijk.
-
- Forum-lid
- Berichten: 1925
- Lid geworden op: 04 jun 2006 18:59
Ik heb geen ervaring met RR440 velgen, maar straight pull naven is echt een goed advies.
Als je Campa hebt, wil je echt nooit meer iets anders
Omdat je het zo vriendelijk vraagt:
R440 velgen zijn rare onaerodynamische dingen en met 16C te smal, de asymmetrische achtervelg is wel een pluspunt..
Straight pull naven zijn niet nodig, spaken zijn duur en moeilijk te krijgen. Nergens voor nodig.
R440 velgen zijn rare onaerodynamische dingen en met 16C te smal, de asymmetrische achtervelg is wel een pluspunt..
Straight pull naven zijn niet nodig, spaken zijn duur en moeilijk te krijgen. Nergens voor nodig.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Keezx schreef:Omdat je het zo vriendelijk vraagt:
R440 velgen zijn rare onaerodynamische dingen en met 16C te smal, de asymmetrische achtervelg is wel een pluspunt..
Straight pull naven zijn niet nodig, spaken zijn duur en moeilijk te krijgen. Nergens voor nodig.
Ik ben geen wedstrijdrijder dus wat kan die Aerodynamica mij boeien, wanneer ik een goede dag heb fiets ik 33KM gemiddeld over vlak terrein in een groep. Volgens mij gebeurt er met dit soort snelheden niet echt veel op Aerodynamisch vlak.
Simpel toerfietsertje als ik merkt er in ieder geval helemaal niets van.