Fietscafé's, maar dan in het echt
Hoop stiekum op een samenwerking tussen Kamu, Coppi en Fausto, ritten organiseren en vooral live koers kijken! Dit laatste was voor mij afgelopen jaren echt een doorn in het oog hoe weinig aanbod (of mee wordt geadverteerd) hiervan is (of lijkt te zijn)
Koers samen kijken lijkt mij ook gezellig,echter als ik s'morgens om 08:00 uur pleite ga om een rit te rijden en aansluitend een koers ga kijken dan wordt dat niet erg op prijs gesteld door mijn egarobbiey schreef:Hoop stiekum op een samenwerking tussen Kamu, Coppi en Fausto, ritten organiseren en vooral live koers kijken! Dit laatste was voor mij afgelopen jaren echt een doorn in het oog hoe weinig aanbod (of mee wordt geadverteerd) hiervan is (of lijkt te zijn)
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
- Supergrover
- Forum-lid HC
Dan ga je tochop de zaterdag met mevrouw Nijkie shoppen, maak je het helemaal goed mee....nijkie schreef:Koers samen kijken lijkt mij ook gezellig,echter als ik s'morgens om 08:00 uur pleite ga om een rit te rijden en aansluitend een koers ga kijken dan wordt dat niet erg op prijs gesteld door mijn egarobbiey schreef:Hoop stiekum op een samenwerking tussen Kamu, Coppi en Fausto, ritten organiseren en vooral live koers kijken! Dit laatste was voor mij afgelopen jaren echt een doorn in het oog hoe weinig aanbod (of mee wordt geadverteerd) hiervan is (of lijkt te zijn)
Kwestie van de ketting inkorten.
Shoppen hou ik niet van alleen bij MantelSupergrover schreef:Dan ga je tochop de zaterdag met mevrouw Nijkie shoppen, maak je het helemaal goed mee....nijkie schreef:Koers samen kijken lijkt mij ook gezellig,echter als ik s'morgens om 08:00 uur pleite ga om een rit te rijden en aansluitend een koers ga kijken dan wordt dat niet erg op prijs gesteld door mijn egarobbiey schreef:Hoop stiekum op een samenwerking tussen Kamu, Coppi en Fausto, ritten organiseren en vooral live koers kijken! Dit laatste was voor mij afgelopen jaren echt een doorn in het oog hoe weinig aanbod (of mee wordt geadverteerd) hiervan is (of lijkt te zijn)
Heeft niets met goedmaken afspraken etc te maken,maar moet je zelf ook niet willen.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
-
- Forum-lid
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020