Versterking bij Rabobank
Ik vindt dat er met Sanchez een goede aankoop is gedaan, hij heeft natuurlijk al best wel wat mooie overwinningen op z'n naam staan, zoals bijv. Parijs-Nice. En hoeveel renners die Parijs-Nice gewonnen hebben, presteren goed in de Tour? Juist jah bijna iedereen. Hij kan Gesink mooi helpen aan z'n eerste Tour zege.
Wat betreft Breschel, dat vindt ik een wat minder goede aankoop. Ik denk dat de Rabobankploeg al genoeg goede jongens in huis heeft voor de klassiekers.
Ik zou als ik het voor het zeggen had, eerst even kijken naar een goede sprinter. Oscar Freire zal er denk ik zo langzamerhand wel een punt achter gaan zetten. En Brown is ook niet iemand die super goed presteert. Andre Greipel zou een mooie sprinter zijn voor de Rabobank ploeg. Laat ze daar maar eens werk van gaan maken.
Tot zover mijn mening.
Wat betreft Breschel, dat vindt ik een wat minder goede aankoop. Ik denk dat de Rabobankploeg al genoeg goede jongens in huis heeft voor de klassiekers.
Ik zou als ik het voor het zeggen had, eerst even kijken naar een goede sprinter. Oscar Freire zal er denk ik zo langzamerhand wel een punt achter gaan zetten. En Brown is ook niet iemand die super goed presteert. Andre Greipel zou een mooie sprinter zijn voor de Rabobank ploeg. Laat ze daar maar eens werk van gaan maken.
Tot zover mijn mening.
Don\'t tell me the sky is the limit, if there are footprints on the moon!
pipootje schreef:Zou Thomas Dekker niet terug kunnen naar Rabo ?
En zit die gekke Knebel daar nog als übersturmbahnführer of heeft Breukemans die rol overgenomen ?
Waarom zou Rabo Thomas Dekker willen hebben dan?
http://www.cyclingnews.com/features/tho ... redemption
Pinarello FP6, Campa SR titanium, Shamal Ultra
Bever schreef:Gijs01 schreef:Roeieber schreef:
+1
lulkoek!
Van Houwelingen is een beregoede ploegleider die eindelijk de ruimte heeft gekregen.
Je hebt nog 5 andere pipo's die leiding geven...
Frans Maassen een pipo?
Camerig is prachtig!
Gijs01 schreef:Bever schreef:Gijs01 schreef:
lulkoek!
Van Houwelingen is een beregoede ploegleider die eindelijk de ruimte heeft gekregen.
Je hebt nog 5 andere pipo's die leiding geven...
Frans Maassen een pipo?
En Nico Verhoeven een pipo?????
:/
Ik ookRoeieber schreef: Ik wil de resultaten van Riis en Rabo wel eens naast elkaar leggen voor je.
1x Giro, 1x tour. tegenover: 2x vuelta, 1x Giro. En dan zit je nog met die kluns van een Rasmussen.
In de klassiekers doet Saxo het beter, maar kijk je weer naar kleinere rondes (Tirreno, Romandie) hebben freire en T Dekker aardig huis gehouden. Daarnaast is er door Rabo een aantal bergtruien meegenomen in de TdF.
Saxo doet het in rondes echt niet beter dan Rabo als je naar de bottom line kijkt... ondanks een super talent als Andy.
Nogmaals, het is echt een perceptie fout. Rabo is zeker in de rondes na Astana degene met de meeste gewonnen grote rondes. Riiss heeft er een minder.
Rondes winnen? Gaat ze beter af dan welke andere Nederlandse poeg ooit.Kun je me de visie van de Rabo leiding dan eens uitleggen, want ik zie hem niet
Onderbuikgevoel. Qua prestaties is Rabo dus duidelijk top... niet iedereen haalt het, sterker de minderheid haalt het, maar dat hebben andere ploegen ook. Alleen gaan we daar niet met onze Nederlandse kritische bril overheen.Heb gewoon het idee dat men bij Rabo niet het beste in een renner boven krijgt, iets wat sommige andere teams schijnbaar wel kunnen. (vele goede renners kwamen naar Rabo om daar onder de maat te presteren en als ze weer weggaan presteren ze weer....)
En zelfs dan mogen we niet klagen: Een generatie als boom, Gesink, Mollema. Dat zijn zo al drie toppers in een generatie. De belgen hebben dat ook niet zomaar... JvdB+SdV?
Dan van renners die slecht worden bij Rabo. Flecha is gewoon een beperkte renner. Hij had mazzel in de Omloop, maar bij Rabo was hij ook al jaren goed in PR. Menchov deed het prima bij Rabo, zo ook Freire. Paul Martens lijkt het ook heel goed te doen.
Het is gewoon een harde wereld... niet iedereen wordt tafellaken, sommigen worden servet. Je gaat al snel denken aan Saxo met Fabian en de Schleckjes, maar wat hebben die verder nog? Ze winnen wel eens een ritje met een andere pipo... maar dat doet Rabo ook wel eens (Quarate).
Zelfde geldt voor deze "aankopen", Menchov gaat weg, Nuyens eruit en het tijdperk Flecha komt ten einde. Dan komt er toch voldoende geld vrij om een kanjer binnen te halen.
Een nog grotere kanjer dan Menchov hoop ik? Hmmmm.... ze moeten Alberto Contador bellen?
Kijk ik zou ook veel liever die rondes laten gaan en lekker klassiekers gaan rammen, maar daar hebben ze niet voor gekozen. Als je naar hun doel kijkt; rondes, dan doen ze het gewoon heel erg goed.
Om maar eens wat aan te geven. De beste Italiaanse ploeg; Liquigas presteert zowel in rondes als in klassiekers minder dan Rabo.
De enige ploegen die het beter doen over de hele linie zijn Astana en Saxo... en dan moet je nagaan dat Astana normaal gesproken onzichtbaar is in de klassiekers (Vino brak de ban).
De uitdaging ligt er... een betere, meer succesvolle ploegleiding dan Rabo... noem er een paar.
-
- Forum-lid
Bravo, mooi gesproken!
-
- Forum-lid
Hij wint pardoes de Classica San Sebastian!
It seems we've underestimated you Mr. Sanchez. And you too, Rabobank.
Congratulations.
Congratulations.
Fructus schreef:It seems we've underestimated you Mr. Sanchez. And you too, Rabobank.
Congratulations.
Vorig jaar woon hij ook al Paris-Nice en ook dit jaar was ie dichtbij. LL Sanchez is een goede zet van Team Rabobank.
Camerig is prachtig!