Fietsforum woordenboek
- daniel1975
- Forum-lid HC
Excuusfiets
Less is bore
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
haha, elke +1 na n is een excuusfiets
- Wolfhound32
- Forum-lid
Hahaha.... "Ie komp oet Twente?"QQleQ schreef:Bouwlamp = onmeunig grote voorlamp op de racefiets (of alles meer dan een miniscuul ledlampje dat op 1 meter afstand niet meer zichtbaar is)
- Forum-lid
]Swedish Chef schreef:Je bedoelt "shag op de benen"?brekson schreef:Nog niets over harige benen ?
Ik noem dat onkruid!
Excuusfiets is tot nu wat mij betreft de beste...
- daniel1975
- Forum-lid HC
+1
Less is bore
TTT is door de oplettende lezertjes natuurlijk allang in dat topic gespotdickw schreef:Mooi gevonden deze.TumTumTum schreef:Schone dames - schaarsgeklede dames (óf in wielertenue) in de buurt van een excuusfiets.
Of is het jaloezie dat er nog geen foto van jou in dit topic staat?
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets
- alliance_0
- Forum-lid
Excuusfiets, volgens mij is dat de Nerdelandse vertaling voor E-bike.
Dat heb ik vaker gehoord.!TumTumTum schreef:Er is een dubbelganger van mijn fiets gespot. Niet ik, en ook niet eens mijn fiets.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Gabbaweer: veel voorkomend weertype met veel regen en wind.
Roeptoeter: bel voor grammen fetisjist
Grammenfetisjist: komt voor in 2 verschijningsvormen; een mannelijke en een vrouwelijke
Mannelijke grammenfetisjist: man die te veel geld uitgeeft aan fiets om deze lichter te laten zijn wetende dat het verliezen van een paar kilo buikvet vele malen goedkoper is en minstens zo effectief.
Vrouwlijke grammenfetisjist: komt voor bij nagenoeg elke vrouw waarbij er een sterke focus is op het eigen gewicht. Dit fetisjisme leidt niet bij elke vrouw tot resultaat. Veel gehoorde uitspraak van de vrouwlijke grammenfetisjist 'ben ik dik in deze broek?'
Roeptoeter: bel voor grammen fetisjist
Grammenfetisjist: komt voor in 2 verschijningsvormen; een mannelijke en een vrouwelijke
Mannelijke grammenfetisjist: man die te veel geld uitgeeft aan fiets om deze lichter te laten zijn wetende dat het verliezen van een paar kilo buikvet vele malen goedkoper is en minstens zo effectief.
Vrouwlijke grammenfetisjist: komt voor bij nagenoeg elke vrouw waarbij er een sterke focus is op het eigen gewicht. Dit fetisjisme leidt niet bij elke vrouw tot resultaat. Veel gehoorde uitspraak van de vrouwlijke grammenfetisjist 'ben ik dik in deze broek?'
o'7o