"Goedkope" Specialized, moeilijke keuzes.
Even de geschiedenis beetje volgen, dan weet je toch dat Specialized bij Daniël niets goeds kan doentommeke14 schreef:Dat ligt uiteindelijk toch aan je FM? Mijn FM had zo'n OEM pennetje over in de lengte die ik nodig had (cm korter dan standaard). Die hebben we zo omgewisseld. Als ik een S-Works had willen hebben moest ik bijlappen.
Desalnietteplus blijft het leuk er tegenin te gaanbontempi schreef:Even de geschiedenis beetje volgen, dan weet je toch dat Specialized bij Daniël niets goeds kan doentommeke14 schreef:Dat ligt uiteindelijk toch aan je FM? Mijn FM had zo'n OEM pennetje over in de lengte die ik nodig had (cm korter dan standaard). Die hebben we zo omgewisseld. Als ik een S-Works had willen hebben moest ik bijlappen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Als dat zo zou zijn had ik geen Epic gekocht en mevr75 geen Era....bontempi schreef:Even de geschiedenis beetje volgen, dan weet je toch dat Specialized bij Daniël niets goeds kan doentommeke14 schreef:Dat ligt uiteindelijk toch aan je FM? Mijn FM had zo'n OEM pennetje over in de lengte die ik nodig had (cm korter dan standaard). Die hebben we zo omgewisseld. Als ik een S-Works had willen hebben moest ik bijlappen.
En er tegenin gaan mag, maar dit blijft vreemd
Less is bore
-
- Forum-lid
en door sparen is geen optie? Eind van het jaar kan je meestal wel 20% krijgen op overjarige modellen.
http://link.marktplaats.nl/m1035896866
Staat al een tijdje te koop. Misschien eens een leuk bod via de mail doen want 200 euro mag er zeker nog wel vanaf.
Staat al een tijdje te koop. Misschien eens een leuk bod via de mail doen want 200 euro mag er zeker nog wel vanaf.
Campagnolo Ultra Dork
http://www.tomacycles.nl/product/allez- ... t-maat-56/
Niet naast de deur maar je kunt meteen een rondje Zuid-Limburg doen met je nieuwe pronkstuk .
Niet naast de deur maar je kunt meteen een rondje Zuid-Limburg doen met je nieuwe pronkstuk .
Campagnolo Ultra Dork
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Heb ik aan TS en andere geïnteresseerden ook al gemeld.
Er staan bij verschillende Specialized dealers nog wel wat overjaarse modellen met soms een redelijk fikse korting.
Maar daar moet je je mogelijk wel een beetje voor willen/kunnen verplaatsen
Er staan bij verschillende Specialized dealers nog wel wat overjaarse modellen met soms een redelijk fikse korting.
Maar daar moet je je mogelijk wel een beetje voor willen/kunnen verplaatsen
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend