Het grote fietspomp topic
-
- Forum-lid
Heb vandaag de sks rennkompressor (eva) binnengekregen en net ook even uitgetest.
Eerste indruk is goed, ziet er allemaal erg degelijk uit. Meter functioneert ook uitstekend.
Bevestigingskop bleef prima zitten. Ik ben tevreden,
Vanaf nu dus eindelijk met de juiste bandendruk op pad.
Eerste indruk is goed, ziet er allemaal erg degelijk uit. Meter functioneert ook uitstekend.
Bevestigingskop bleef prima zitten. Ik ben tevreden,
Vanaf nu dus eindelijk met de juiste bandendruk op pad.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
Hier even 'Het grote fietspomptopic' van gemaakt zodat alle vragen en opmerkingen rondom fietspompen in de toekomst in een centraal topic geplaatst kunnen worden.
- Sweety2008
- Forum-lid
Morgen ga ik foto's maken is nu te donker.puffdaddy schreef:Sweety2008 misschien even wat foto's, eventueel wat close-ups,
dan weten we het ook zeker welke pomp je hebt.
Ghost Nivolet 6LC
-
- Forum-lid
Een tijd terug moest zo nodig van alle merkentopic het woord 'topic' verwijderd worden, omdat iedereen wel snapte dat het een 'topic' is. Dus maak hier dan ook maar gewoon 'Fietspompen' van.monsieurpinot schreef:Hier even 'Het grote fietspomptopic' van gemaakt
Even gezocht... je hebt er zelf toen om gevraagd
monsieurpinot schreef: - onder racefietsen in de titels alle woorden 'topic' en 'site' weg, werkt alleen maar verwarrend en je hebt het in een topic gewoon over het merk, dus moet wel duidelijk zijn volgens mij.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
als je deze zin terugleest valt je dan ook niet de wat gebiedende wijs achtige formulering op?afrit13 schreef:Een tijd terug moest zo nodig van alle merkentopic het woord 'topic' verwijderd worden, omdat iedereen wel snapte dat het een 'topic' is. Dus maak hier dan ook maar gewoon 'Fietspompen' van.monsieurpinot schreef:Hier even 'Het grote fietspomptopic' van gemaakt
-
- Forum-lid
Dus?monsieurpinot schreef:als je deze zin terugleest valt je dan ook niet de wat gebiedende wijs achtige formulering op?afrit13 schreef:Een tijd terug moest zo nodig van alle merkentopic het woord 'topic' verwijderd worden, omdat iedereen wel snapte dat het een 'topic' is. Dus maak hier dan ook maar gewoon 'Fietspompen' van.monsieurpinot schreef:Hier even 'Het grote fietspomptopic' van gemaakt
- Sweety2008
- Forum-lid
Ik dacht dat het over fietspompen ging.
Ghost Nivolet 6LC
Ik heb er dus ook problemen mee. Gisteren op de fietsclub mijn banden opgepompt met dezelfde pomp van daar. Dat ging wel hoewel nog steeds moeilijk. Die pomp is gewoon te groot voor mij (of ik ben te klein). Ik kan gewoon niet genoeg kracht zetten en ik sta tegen mijn bovenlichaam op te rossen...die pompen zijn niet bedacht met het oog op kleine vrouwtjes.NicoNB schreef:Zit me dan af te vragen of er niet iets mis is met de Airkompressor van Sweety.
Defekte rubbertje misschien waardoor de drukopbouw niet goed verloopt.
Sweety is toch ook klein?
Veni. Vidi. Fietsie.
Los van de kopproblematiek is het met fietspompen eigenlijk heel simpel, hoe kleiner de diameter, hoe minder kracht de pomp vraagt.
Dat is de reden waarom gewone gezinspompen minder geschikt zijn voor reezviedzbanden.
Schuifmaatje mee bij aankoop dus.
Dat is de reden waarom gewone gezinspompen minder geschikt zijn voor reezviedzbanden.
Schuifmaatje mee bij aankoop dus.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
- Sweety2008
- Forum-lid
Ja ik ben klein als ik door de overgang nog niet gekrompen ben is mijn lengte 1,63 m.TumTumTum schreef:Ik heb er dus ook problemen mee. Gisteren op de fietsclub mijn banden opgepompt met dezelfde pomp van daar. Dat ging wel hoewel nog steeds moeilijk. Die pomp is gewoon te groot voor mij (of ik ben te klein). Ik kan gewoon niet genoeg kracht zetten en ik sta tegen mijn bovenlichaam op te rossen...die pompen zijn niet bedacht met het oog op kleine vrouwtjes.NicoNB schreef:Zit me dan af te vragen of er niet iets mis is met de Airkompressor van Sweety.
Defekte rubbertje misschien waardoor de drukopbouw niet goed verloopt.
Sweety is toch ook klein?
Ghost Nivolet 6LC
- Supergrover
- Forum-lid HC
Is het al licht in Blerick?Sweety2008 schreef:Morgen ga ik foto's maken is nu te donker.puffdaddy schreef:Sweety2008 misschien even wat foto's, eventueel wat close-ups,
dan weten we het ook zeker welke pomp je hebt.