Kickstarter project: Aforcet Al33-wielen
- thestudent
- Forum-lid HC
Ik had meteen al gezegd dat ik ze nooit zo bijzonder vond. En dat je met een setje van de helft van de prijs 90% van de presstatie van deze wielen kan halen. Waar blijft die wintunnel data eigenlijk.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Zoals al eerder gemeld is het bijzondere de combinatie van eigenschappen in de velg, dat bestond nog niet.
Het gewicht van de velg is op zich ook totaal niet bijzonder ( DT Swiss R460 kost 32€ en weegt hetzelfde) maar de enige vergelijkbare velg qua vorm is nogal wat zwaarder.
Totaalgewicht van wielsets wordt vaak bereikt met superlichte naafjes , ik kijk daar nooit naar, het is niet meer dan een verleidingsgetalletje.
Het gaat er nu eigenlijk nog om of de claims qua aerodynamica worden waargemaakt om het echt interessant te maken.
Het gewicht van de velg is op zich ook totaal niet bijzonder ( DT Swiss R460 kost 32€ en weegt hetzelfde) maar de enige vergelijkbare velg qua vorm is nogal wat zwaarder.
Totaalgewicht van wielsets wordt vaak bereikt met superlichte naafjes , ik kijk daar nooit naar, het is niet meer dan een verleidingsgetalletje.
Het gaat er nu eigenlijk nog om of de claims qua aerodynamica worden waargemaakt om het echt interessant te maken.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
-
- Forum-lid
Via facebook reageren ze toch vrij snel...
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk
Bericht op Kickstarter van 9 november, en gemaild aan alle deelnemers:
Nette communicatie vind ik, daarnaast niet verrassend dat het ietsje langer duurt.
En hé, nieuwe wielen ga ik in de winter toch niet rijden - alleen maar naar kijken.
https://www.kickstarter.com/projects/af ... ts/1675359Hello Backers,
Hereby an update on the production process of the rims,
With a little delay, all rims have been shipped out and are now at sea, On their way to holland to be assembled and for rim only, To be checked and packed.
Although we had some small delays in the production, we do expect to receive the rims end of november, We have already began to make the preparation to get all kickstarter wheels assembled when we receive our rims.
We are doing our best to ship out all rims and wheels before the end of this month, However due to the production delay, It will be tight. And as every wheel is hand spoked, and we do not wan't to compromise in quality. There is a possibility there is a slight delay for shipping of the wheels to december.
If any questions, please feel free to ask and contact us trough the kickstarter message system.
Nette communicatie vind ik, daarnaast niet verrassend dat het ietsje langer duurt.
En hé, nieuwe wielen ga ik in de winter toch niet rijden - alleen maar naar kijken.
-
- Forum-lid
Idd via Messenger.tomtom schreef:Je bedoelt via FB messenger?