Vandaag GEWONNEN.
Gisteren gewonnen: volledige Pinarello Dogma F10 Giordana uitrusting. Nu juist dat ik gisteren laten weten heb, dat ik geen Pinarello zal aanschaffen... man, man, man.
"First, never follows"
gravelracers.actieforum.com (Nieuw!)
gravelracers.actieforum.com (Nieuw!)
-
- Forum-lid
Gister via facebook twee kaartjes voor de wandel en fiets actief beurs dit weekend.
Ebikes kijken leuk
Ebikes kijken leuk
-
- Forum-lid
Gewonnen, gewonnen?
Actie van Futurum. Enquetetje invullen en dan een code krijgen waarmee je bij een bestelling van 25 euro een face & neckwarmer krijgt. Heb een ondershirtje van Craft besteld dat ook al een beetje in de aanbieding was.
Actie van Futurum. Enquetetje invullen en dan een code krijgen waarmee je bij een bestelling van 25 euro een face & neckwarmer krijgt. Heb een ondershirtje van Craft besteld dat ook al een beetje in de aanbieding was.
Via Garmin_BE een inschrijving gewonnen voor de Omloop van Vlaanderen.
Alweer een dikke tien jaar geleden in de stoel tegenover Robert ten Brink gezeten bij Lotto Weekend Miljonairs.
Miljonair ben ik helaas niet geworden, maar heb er toch nog een leuk bedrag aan overgehouden.
Miljonair ben ik helaas niet geworden, maar heb er toch nog een leuk bedrag aan overgehouden.
Colnago CX Zero Alu 2016
Colnago CLX2.0 Carbon 2010
Colnago Super Staal 1990
Colnago CLX2.0 Carbon 2010
Colnago Super Staal 1990
- Lcsmet
- Forum-lid HC
En nu nog een foto van de winnende "foto"Ridley Noah flyer schreef:Ik heb een lotto soudal shirt met de handtekening van andre greipel gewonnen.
Door de meest orginele selfie te maken met het race blad van campagnolo
[img]foto[/img]
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid
Ik was er al bang voor. Die is echt lachwekkend. Zo van, ooo moooi campagnolo
( zal hem vanmiddag opzoeken
- TheTourist
- Forum-lid
Ben toch wel benieuwd...Ridley Noah flyer schreef:Ik was er al bang voor. Die is echt lachwekkend. Zo van, ooo moooi campagnolo
Bij mijzelf lijkt sprake van een lucky streak. Vorige week deelname aan Kuurne-Brussel-Kuurne gewonnen bij een actie van Kwaremont (helaas niet kunnen gaan) en gisteren een kledingpakket van Fusion!! Keep 'm coming zeg ik!
Canyon Aeroad CF SLX 7.0
-
- Forum-lid
O ja. Is waar ook. Ik ga het doen
Leuke prijzen toch. Je mag wel eens geluk hebben.
Leuke prijzen toch. Je mag wel eens geluk hebben.
- TheTourist
- Forum-lid
Ik klaag ook zeker niet! Echt leuk.Ridley Noah flyer schreef:Leuke prijzen toch. Je mag wel eens geluk hebben.
Misschien een leuk nieuw topic? Het delen van winacties? Of is dat een gevalletje eigen ruiten ingooien...
Canyon Aeroad CF SLX 7.0