Het grote frame (over)spuiten topic
-
- Forum-lid
Vanmiddag een sneak preview gekregen van Dave. Hij houdt de spanning er wel in, maar het ziet er nu al gaaf uit.
-
- Forum-lid HC
Fraai!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
-
- Forum-lid
Alleen nog de blanke lak en dan is hij af
Holy godmother, fraai!
-
- Forum-lid
Sweet jesus!
Maak joe woar
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wow!! Erg mooi gedaan en erg fraaie kleur.
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Erg mooi geworden, zo zie toch echt dat een kleur een fiets maakt of kraakt!
Dit is zoveel mooier dan je hebt ingeleverd, maar het is nog steeds hetzelfde frame.
Dit is zoveel mooier dan je hebt ingeleverd, maar het is nog steeds hetzelfde frame.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
-
- Forum-lid
Ja ben er erg blij mee. Donderdag ophalen, opbouwen en dan plaats ik wel weer een foto als hij af is.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik had misschien dat rood wit ook nog weggelaten. Sjiek blauw is al mooi genoeg van zichzelf.
Less is bore
Eindelijk even de tijd gevonden.
Begin van de week mijn frame, Specialized S-Works SL3 (2010) terug gekregen van bij Dave van Gemert. Het frame had wat lakschade door gebruik en ik wilde het een update geven ivm de uitstel van de nieuwe fiets en nieuwe clubkleding.
Weet dat het voorwiel niet goed erin zit, maar die staan er los in, dit was nog snel even een foto voordat hij naar de FM ging voor afbouwen.
Het was de bedoeling om de fiets naar de mat zwart/glans uitvoering van 2015 te spuiten. Zwart kan saai zijn, maar staat wel bij alles. Het resultaat mag er zijn, al zijn, als je heel goed kijkt van dichtbij, de lijnen van het oude spuitschema soms nog zichtbaar.
Resultaat:
Persoonlijke touch
Nu nog even wachten op de FM en het seizoen kan beginnen.
Begin van de week mijn frame, Specialized S-Works SL3 (2010) terug gekregen van bij Dave van Gemert. Het frame had wat lakschade door gebruik en ik wilde het een update geven ivm de uitstel van de nieuwe fiets en nieuwe clubkleding.
Weet dat het voorwiel niet goed erin zit, maar die staan er los in, dit was nog snel even een foto voordat hij naar de FM ging voor afbouwen.
Het was de bedoeling om de fiets naar de mat zwart/glans uitvoering van 2015 te spuiten. Zwart kan saai zijn, maar staat wel bij alles. Het resultaat mag er zijn, al zijn, als je heel goed kijkt van dichtbij, de lijnen van het oude spuitschema soms nog zichtbaar.
Resultaat:
Persoonlijke touch
Nu nog even wachten op de FM en het seizoen kan beginnen.
I Am SpeCiAliZed
-
- Forum-lid HC
Ik had meteen van de mogelijkheid gebruik gemaakt om alle kabelsnokjes te verwijderen en de kabels binnendoor laten leggen.
Vooral de achterremkabel die in het luchtledige zweeft vanwege de kromme bovenbuis!
Een mailtje naar Edwin v Vugt van carbonreparatie.nl had je uitsluitsel daarover gegeven.
Vooral de achterremkabel die in het luchtledige zweeft vanwege de kromme bovenbuis!
Een mailtje naar Edwin v Vugt van carbonreparatie.nl had je uitsluitsel daarover gegeven.