Je moet gewoon bij dit soort hellingen sneller naar het kleine blad schakelen, voor, gisteren in de heuvels er toch heel fijn mee kunnen rijden.havana schreef:Het is ook niet altijd gewenst: als je de Keut of de Thier de Coo opdraait wil je niet dat er achter gecorrigeerd wordt.
Di2
YFood !!!
Klopt, maar de vooruitgang is niet te stoppen En vroegah was alles.....daniel1975 schreef:Ik heb op mijn Campa groepen 'manual shift assist'; als ik van het grote voorblad terugschakel naar het binnenblad kan ik met 1 duimbeweging 3 kransjes schakelen achter.....
YFood !!!
Klopt dat is een kwestie van anticiperen. Ik heb er in de heuvels ook al heel fijn mee gereden trouwens!csteenbe schreef:Je moet gewoon bij dit soort hellingen sneller naar het kleine blad schakelen, voor, gisteren in de heuvels er toch heel fijn mee kunnen rijden.havana schreef:Het is ook niet altijd gewenst: als je de Keut of de Thier de Coo opdraait wil je niet dat er achter gecorrigeerd wordt.
Hoe werkt het wisselen tussen de modi trouwens bij Campa? Bij Di2 kun je met 1 druk op de knop (of eigenlijk 2x snel) ook weer terug naar normaal schakelen.
Je kunt bij Campagnolo alleen de configuratie wijzigen met de App, dus niet via de knoppen.....Logisch toch....havana schreef:Hoe werkt het wisselen tussen de modi trouwens bij Campa? Bij Di2 kun je met 1 druk op de knop (of eigenlijk 2x snel) ook weer terug naar normaal schakelen.
Moet ook bekennen, vind het vooral handig als ik boven op een heuvel kom, en ga dan van klein naar groot dat achter gelijk 3 kransjes kleiner wordt geschakelt!
YFood !!!
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40199
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Weet ikcsteenbe schreef:Klopt, maar de vooruitgang is niet te stoppen En vroegah was alles.....daniel1975 schreef:Ik heb op mijn Campa groepen 'manual shift assist'; als ik van het grote voorblad terugschakel naar het binnenblad kan ik met 1 duimbeweging 3 kransjes schakelen achter.....
Maar zolang Campa niet naar een fatsoenlijk prijsniveau zakt hoef ik geen eps.
Less is bore
Hangt af van welke USB-lader je gebruikt. Ik had laatst een lader van een oude gsm gebruikt en die gaf blijkbaar net niet genoeg spanning waardoor de batterij van de DI2 niet boven de 75% kwam.hein69 schreef:hoe lang duurt het eigenlijk om de batterij op te laden wanneer deze volledig leeg is.
Het duurt bij mijn fiets ongeveer 3 uur en ik ga deze eens de ganse nacht laten verder opladen.
Alvast dank voor de eventuele reactie's
Nu heb ik een Logitech lader gebruikt en was de batterij veel sneller opgeladen (2 uurtjes) en wel tot 100%
Eerst de software opstarten dan vraagt die vanzelf om verbinding kabel in laptop en de andere zijde in de di2 connector dan heb je verbinding.hein69 schreef:dag Nijkie ik heb dit reeds enkele keren al gepropbeerd maar ik kan geen verbinding maken met de laptop
Was andere post voor de software maar heb het nu toch al getypt
Opladen USB zijde in stopcontact gaat oranje lampje branden van de lader.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Ik heb op mijn "oude laptop" mijn Windhoos moeten upgraden naar v10, anders kreeg ik het ook niet werkend.
Het mooie is, als het eenmaal werkt kun je voortaan gewoon via de iPhone updaten.
Het mooie is, als het eenmaal werkt kun je voortaan gewoon via de iPhone updaten.
Alleen met nieuw type batterij toch?havana schreef:Ik heb op mijn "oude laptop" mijn Windhoos moeten upgraden naar v10, anders kreeg ik het ook niet werkend.
Het mooie is, als het eenmaal werkt kun je voortaan gewoon via de iPhone updaten.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Nieuwe batterij inderdaad, en ook de nieuwe D-Fly.