London Edinburgh London 2017
-
- Forum-lid
Voordat het zover is geweest komt hier nog wel meer informatie, neem ik aan.
Volgens de organisatie is het aantal deelnemers opgeschroefd naar 1.600. De wachtlijst is echter immens. Er zullen vast wel wat deelnemers afhaken, maar niet iedereen op deze lijst zal kunnen worden geplaatst.
Er zijn 139 vrouwen onder de deelnemers. 66 hiervan zijn afkomstig uit het Verenigd Koninkrijk, 14 uit de Verenigde Staten, 13 uit Duitsland en 1 uit Nederland. Geen vrouwelijke deelname vanuit België en Frankrijk!
Volgens de organisatie is het aantal deelnemers opgeschroefd naar 1.600. De wachtlijst is echter immens. Er zullen vast wel wat deelnemers afhaken, maar niet iedereen op deze lijst zal kunnen worden geplaatst.
Er zijn 139 vrouwen onder de deelnemers. 66 hiervan zijn afkomstig uit het Verenigd Koninkrijk, 14 uit de Verenigde Staten, 13 uit Duitsland en 1 uit Nederland. Geen vrouwelijke deelname vanuit België en Frankrijk!
-
- Forum-lid
Deze week volgde weer een reminder vanuit de organisatie. Komende woensdag is de deadline voor het kiezen van de starttijd. Kies je voor de vroege starttijd van 5:00 AM, dan is de tijdslimiet 100 uur, kies je voor een starttijd na 9:00 AM, dan is de limiet 116,5 uur.
Ik ben er nog niet uit, maar ik kies waarschijnlijk wel een tijd na 9:00 uur. Per kwartier start een groep deelnemers aan de route naar het noorden.
Ik ben er nog niet uit, maar ik kies waarschijnlijk wel een tijd na 9:00 uur. Per kwartier start een groep deelnemers aan de route naar het noorden.
Laatst gewijzigd door DeletedUser01 op 20 jul 2017 21:36, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid
Starttijd gekozen. Het wordt 10:00 AM.
LEL ride strategies: Catching a train
Nu op zoek naar de juiste trein...
LEL ride strategies: Catching a train
Nu op zoek naar de juiste trein...
-
- Forum-lid
64% kans (78 gegadigden voor 50 startplaatsen) dat je ook echt om 10:00 mag starten Zelf heb ik 12:45 als voorkeurstijd opgegeven, in het begin was daar helemaal geen animo voor en nu is het 45/45. Nou ja, we zullen wel zien.
-
- Forum-lid
Allocated time: 10:00 AM, rider number 028.
Zouden ze de homologatielijsten hebben gebruikt?
Zouden ze de homologatielijsten hebben gebruikt?
-
- Forum-lid
Mooi verspreid, ik start om 12:45 nummer Z43.
-
- Forum-lid
Overtocht naar Engeland geboekt, avondboot op vrijdag 28 juli van Hoek van Holland naar Harwich. Zaterdagmorgen na aankomst met de fiets in de trein naar Londen. Daar op tijd de spullen ophalen en de andere spullen voor de bagdrops afgeven.
Dit weekend afspraken maken om met wat Nederlanders te gaan eten daarna.
Laatste aanpassingen aan de fiets komend weekend, ik heb er zin in!
We zijn te volgen via deze link: https://londonedinburghlondon.com/tracking-rider/
Mijn rider-ID: O (van Otto) 28.
Dit weekend afspraken maken om met wat Nederlanders te gaan eten daarna.
Laatste aanpassingen aan de fiets komend weekend, ik heb er zin in!
We zijn te volgen via deze link: https://londonedinburghlondon.com/tracking-rider/
Mijn rider-ID: O (van Otto) 28.
-
- Forum-lid
Voor zover mij bekend zeker twintig Nederlanders, waaronder één dame.
Weet jij hoeveel Velomobielpiloten meedoen?
Anco doet waarschijnlijk weer een gooi naar de snelste tijd.(Rider-ID: A 10).
Weet jij hoeveel Velomobielpiloten meedoen?
Anco doet waarschijnlijk weer een gooi naar de snelste tijd.(Rider-ID: A 10).