Ronde van Vlaanderen cyclo 230
Door een harde val vorige week zal ik mijn doel van dit jaar voorjaar, de langste afstand van de ronde niet kunnen rijden. Met gekneusde schouder en stevige hersenschudding over kasseien is een slecht idee
Ik heb voor de liefhebber nog een ticket voor de 240km + shuttle bus om over te nemen
Eerst maar is rustig herstellen, en hopelijk volgend alsnog de ronde doen!
Ik heb voor de liefhebber nog een ticket voor de 240km + shuttle bus om over te nemen
Cube agree pro 2010
-
- Forum-lid
Ik heb u een PB gestuurd.pep78 schreef:Door een harde val vorige week zal ik mijn doel van dit jaar voorjaar, de langste afstand van de ronde niet kunnen rijden. Met gekneusde schouder en stevige hersenschudding over kasseien is een slecht idee
-
- Forum-lid
IK heb nog een keer een PB gestuurd.
Heb mij ingeschreven voor de rit van 200km, Had nog de hoop om na mijn zware val van 15/02 - en ik kan deze tekst alleen nog schrijven omdat mijn fietshelm mij redde - toch voldoende te herstellen om nog te kunnen deelnemen. Ik loop echter nog altijd rond met krukken dus een deelname laat ik aan mij voorbij gaan, ook al omdat de massa mij nu wel afschrikt. Wie wil overnemen ?
-
- Forum-lid
Wie kan me iets meer vertellen over parkeergelegenheid rond de finish in Oudenaarde? Worden er weilanden ingeruimd als extra parkeerplaats door de organisatie, of moeten de deelnemers het rooien met de beschikbare plaatsen?
Vorig jaar waren we vrij laat, maar nog P zat. Moesten wel wat verderop op een industriepark parkeren; 10 minuutjes fietsen naar de start (meesten hebben toevallig toch wel een fiets oid bij zich )matthiav schreef:De organisatie voorziet parkeerplaatsen (geen weilanden, eerder bedrijven terreinen). Of het voldoende is, geen idee. Maar je kan altijd eindje naar de start fietsen.
- Matthijs1973
- Forum-lid
Zijn er nog leuke fietsenzaken die ik op de vrijdag in Oudenaarde of in Gent niet mag vergeten te bezoeken? We hebben de vrijdag vrij genomen en gaan vroeg richting Oudenaarde om de inschrijving op te halen en daarna Gent voor het hotel.
Voor wie vrijdag wil rijden : bepaalde stukken van het parcours zullen niet toegankelijk zijn
Oude Kwaremont - Paterberg - Koppenberg .
Politie sluit deze af en verplicht u om omleidingen te volgen. Zodat het gevoel " echt " over het parcours rijden wel een beetje verloren gaat. Waarom niet rijden op een mooie dag in de week voor of na de ronde .....de wegen en hellingen blijven echt wel ( hetzelfde ) liggen.
Oude Kwaremont - Paterberg - Koppenberg .
Politie sluit deze af en verplicht u om omleidingen te volgen. Zodat het gevoel " echt " over het parcours rijden wel een beetje verloren gaat. Waarom niet rijden op een mooie dag in de week voor of na de ronde .....de wegen en hellingen blijven echt wel ( hetzelfde ) liggen.
-
- Forum-lid
Ik wil graag zaterdag op de legale manier mee rijden. Is het ook mogelijk om startbewijzen via marktplaats o.i.d. over te nemen?