Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Gastheer G niet meer op het forum?

rene1
Forum-lid

rene1 08 jul 2010 23:33

[quote="Chasse Patate"]Jeez, kom op man.. Dit is maar een forumpje hoor, lijkt wel of er iemand dood is...[/quote]

Maar er zitten vaak gewone mensen achter. Die menen wat ze schrijven en er een bepaald gevoel in leggen/bij hebben.
Kleurrijke mensen, met heel eigen meningen hebben vaak veel medestanders maar uiteraard ook tegenstanders.
Naast Gerard is Casran bijv. ook zo iemand die zich hier maar weinig meer laat zien.
Ik weet natuurlijk niet wat de reden is bij GastheerG maar ook ik vind het jammer.
Misschien was hij wel verslaafd aan het forum en moet hij nu van z'n vrouw
;)

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 08 jul 2010 23:35

Ik vind het bijzonder spijtig dat GastheerG weg is. Hij is wat mij betreft het slachtoffer geworden van het spreekwoord "hoge bomen vangen veel wind".

Ik kon zijn humor en fotoreportages altijd erg waarderen.

andromeda
Forum-lid HC

Gebruikersavatar andromeda 09 jul 2010 00:03

[quote="53x11"]Dat verhaal ken ik. Heb hem toen zelfs een PM gestuurd als steunbetuiging. Inmiddels vraag ik me af hoe heftig die bedreigingen eigenlijk waren. Kan me er nu eigenlijk vrij weinig bij voorstellen. Als iemand mij een PM met een bedreiging zou sturen, dan zorg ik er wel voor dat die persoon nooit meer op dit forum kan komen ipv zelf de benen te nemen.[/quote]

De pm of mail destijds was anoniem en niet traceerbaar (via een Braziliaans ip adres dacht ik), daarom kon men toen geen actie ondernemen.
"Try not. Do or do not......there is no try"

bottecchia
Forum-lid

bottecchia 09 jul 2010 00:04

Volgens mij heeft het niet zoveel zin om hier pagina's vol te speculeren over de reden voor GastheerG zijn besluit.

Het is vrij simpel. Gerard heeft er geen zin meer an om op dit forum te posten dus je zal 'm hier waarschijnlijk niet meer tegenkomen. Jammer voor de liefhebbers van zijn posts maar het is niet anders. Wil je hem graag blijven 'volgen' dan gooi je het adres van zijn blog tussen je favorieten: http://gastheerg.blogspot.com.

De mensen die het niet interesseert leven gewoon verder. Degene die het wel interesseert trouwens ook...:)

andromeda
Forum-lid HC

Gebruikersavatar andromeda 09 jul 2010 00:10

Amen :-)
"Try not. Do or do not......there is no try"

diamond
Forum-lid

diamond 09 jul 2010 00:12

[quote="Bottecchia"]Volgens mij heeft het niet zoveel zin om hier pagina's vol te speculeren over de reden voor GastheerG zijn besluit.

Het is vrij simpel. Gerard heeft er geen zin meer an om op dit forum te posten dus je zal 'm hier waarschijnlijk niet meer tegenkomen. Jammer voor de liefhebbers van zijn posts maar het is niet anders. Wil je hem graag blijven 'volgen' dan gooi je het adres van zijn blog tussen je favorieten: http://gastheerg.blogspot.com.

De mensen die het niet interesseert leven gewoon verder. Degene die het wel interesseert trouwens ook...:)

[/quote]

+1:):D,betreur deze stap ook

gr

stokie
Forum-lid

stokie 09 jul 2010 00:32

Ik ken GastheerG persoonlijk niet, maar ik vind het wel triest dat iemand zoals hij uit protest (wellicht) zijn account opgeeft. GG was een alom gerespecteerd lid en velen van ons lazen zijn verhalen, betogen en meningen met veel plezier. Gerard is volgens mij een fietsliefhebber in hart en nieren en volgens mij hoort iemand zoals hij 'gewoon' thuis op dit forum.

Wat de reden van dit afscheid ook is, het is jammer dat het zo ver heeft moeten komen. Ik kan me niet voorstellen dat iemand als GG zomaar vertrekt.. Een forum als dit wordt gemaakt door jou en mij en dus ook door GG.
Wat erg positief moet zijn voor GG, is dat er zelfs een topic over hem gaat.. mensen 'missen' hem al na een paar dagen, omdat zijn bijdragen vaak leuk, energiek, creatief of artistiek waren.

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 09 jul 2010 00:42

[quote="SuperGrover1"][quote="Amclassic-fan"]Dat heeft hij helaas wel degelijk gedaan. Ik baal zelf dat 't nog steeds kan, maar er is wat dat betreft licht aan de horizon.[/quote]

Nou Mark, dan moeten we maar eens aan de boom gaan schudden (bij Sanoma??) want op zo'n manier kan het forum ontwricht worden en dat zou zonde zijn van die, over het algemeen fraaie, bijdragen van de hh en dames liefhebbers hier.[/quote]

Het is al sinds de laatste forumupdate zo, dus al een paar jaar en nu pas komen de meeste erachter. Hopelijk hebben we over een aantal maanden een nieuw forum en dan is 't opgelost.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

timo2.0
Forum-lid HC

timo2.0 09 jul 2010 00:44

Vooropgesteld dat ik het ontzettend jammer vind dat Gerard weg is, maar gaan wij hier nu echt pagina's lang over doorpraten? De beste man heeft een blog en facebook dus wie hem wil blijven volgen heeft mogelijkheden genoeg.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

cornelli
Forum-lid

cornelli 09 jul 2010 00:50

Och hij komt nu ook in het illustere rijtje van bijvoorbeeld : Marconi en natuurlijk Big Rosa.
Met deze 2 was het ook altijd lachen, maar helaas weggejorist..
NEOS

53x11
Forum-lid HC

Gebruikersavatar 53x11 09 jul 2010 00:57

[quote="Cornelli"]Och hij komt nu ook in het illustere rijtje van bijvoorbeeld : Marconi en natuurlijk Big Rosa.
Met deze 2 was het ook altijd lachen, maar helaas weggejorist.. [/quote]

Huh? Marconi is toch nog steeds actief (recentelijk cannondale topic meen ik) en was Big Rosa niet gaan golfen ofzo

(ik zit te lang en te veel op dit forum....)

(mss ook maar weggaan..)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?

danoontje
Forum-lid

danoontje 09 jul 2010 01:06

[quote="Chasse Patate"]Jeez, kom op man.. Dit is maar een forumpje hoor, lijkt wel of er iemand dood is...[/quote]

Tja, daarom zeggen ze toch 'Partir, c'est mourir un peu'..

Voor de een een 'forumpje' voor de ander dagelijks vermaak (spreek ik voor mezelf). En dan kunnen vernieuwende bijdrages en mooie foto's enorm leuk zijn.
Anima Sana In Corpore Sano.

Plaats reactie