NL Tour rides geven niet thuis
Zelf begin dit jaar een gravelritje met hen gedaan: werkte allemaal prima.
Als ik een verbeterpuntje mag geven: na betaling is het heel lang stil.
Maar prima verzorgd ritje, vergelijkbaar met NTFU-ritjes (met shirtje en gratis drankjes na afloop)
(Of het qua prijs/kwaliteit in verhouding is, laat ik graag aan de marktwerking over )
Als ik een verbeterpuntje mag geven: na betaling is het heel lang stil.
Maar prima verzorgd ritje, vergelijkbaar met NTFU-ritjes (met shirtje en gratis drankjes na afloop)
(Of het qua prijs/kwaliteit in verhouding is, laat ik graag aan de marktwerking over )
Weightweenie in de dop ter compensatie van gebrek aan talent
zelf heb ik een gold membership gekocht. Buiten de code die ik moet opgeven bij het inschrijven van een tour heb ik ook niks meer gehoord of gezien. Er zaten een paar extra's bij. Een Shirt, korting vouchers, een abonnement op een blad en volgens mij nog een goody bag. Nog niks van gezien. Maar wat niet is kan nog komen, ik wacht het deze maand even af
Wat wil je...? Geluk of Gelijk
helaas lijkt er al die jaren niet veel verbeterd bij NLtourrides: de geboekte en betaalde (nov-23 ! ) gravelrit voor begin juli '24 werd om diverse redenen (hotel verbouwt...) voor ons afgezegd. Balen want speciaal geregeld met collega's om vrij te zijn.
Opties: doorzetten of geld terug, gekozen voor het laatste.
De terugbetaling werd toen al uitgesteld (vakantie medewerkers...) en vorige week was er ineens de storing bij de paymentprovider. Kan gebeuren natuurlijk en dan probeer je het de volgende dag toch gewoon weer?
Nee het duurt dan weer 10 werkdagen... telefonisch niet te bereiken.
Ik houd jullie op de hoogte.
De terugbetaling werd toen al uitgesteld (vakantie medewerkers...) en vorige week was er ineens de storing bij de paymentprovider. Kan gebeuren natuurlijk en dan probeer je het de volgende dag toch gewoon weer?
Waarschijnlijk denken ze dat ze waar voor hun geld krijgen. 50 Euro om deel te nemen aan een tocht is een beetje standaard bij hun. Iedere tocht hetzelfde concept, route, shirt, koffie, stuurbordje, etc. voor de deelnemers. Blijkbaar een goed verdienmodel.
Onduidelijk is wie er achter de organisatie zit. Is nergens te traceren. Wie zet de routes uit? Maken ze hiervoor gebruik van de kennis van locale wielerclubs die daarmee iets voor de clubkas krijgen? Zetten ze stagiares / studenten in voor de website en organisatie van tochten? Die indruk krijg ik als je weet dat ze slecht bereikbaar zijn en slecht reageren.
-
- Forum-lid
Kijkend naar de routes maken ze die gewoon achter het toetsenbord
Wil je een keer een mooie graveltocht rijden tussen Loenen en Ede,ik kan zo op maat een tocht verzorgen inclusief prima stops voor de inwendige mens.japio64 schreef: ↑20 aug 2024 22:09 helaas lijkt er al die jaren niet veel verbeterd bij NLtourrides: de geboekte en betaalde (nov-23 ! ) gravelrit voor begin juli '24 werd om diverse redenen (hotel verbouwt...) voor ons afgezegd. Balen want speciaal geregeld met collega's om vrij te zijn.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.