Alles over cyclos en toertochten. In samenwerking met (en gemodereerd door) CycloWorld.cc

NL Tour rides geven niet thuis

fietsslak
Forum-lid

Gebruikersavatar fietsslak 05 jul 2023 16:46

Zelf begin dit jaar een gravelritje met hen gedaan: werkte allemaal prima.
Als ik een verbeterpuntje mag geven: na betaling is het heel lang stil.
Maar prima verzorgd ritje, vergelijkbaar met NTFU-ritjes (met shirtje en gratis drankjes na afloop)

(Of het qua prijs/kwaliteit in verhouding is, laat ik graag aan de marktwerking over ;-) )
Weightweenie in de dop ter compensatie van gebrek aan talent

tempel22
Forum-lid

tempel22 05 jan 2024 21:48

Voor de eerste en laatste keer dat ik iets bij Nl Tour Rides heb besteld. De organisatie komt keer op keer zijn afspraak over de levering niet na. Daarnaast reageren ze slecht of niet op mail.

barmic
Forum-lid

barmic 15 jan 2024 22:35

zelf heb ik een gold membership gekocht. Buiten de code die ik moet opgeven bij het inschrijven van een tour heb ik ook niks meer gehoord of gezien. Er zaten een paar extra's bij. Een Shirt, korting vouchers, een abonnement op een blad en volgens mij nog een goody bag. Nog niks van gezien. Maar wat niet is kan nog komen, ik wacht het deze maand even af
Wat wil je...? Geluk of Gelijk

japio64
Forum-lid

japio64 20 aug 2024 22:09

helaas lijkt er al die jaren niet veel verbeterd bij NLtourrides: de geboekte en betaalde (nov-23 ! ) gravelrit voor begin juli '24 werd om diverse redenen (hotel verbouwt...) voor ons afgezegd. Balen want speciaal geregeld met collega's om vrij te zijn.
Opties: doorzetten of geld terug, gekozen voor het laatste.
De terugbetaling werd toen al uitgesteld (vakantie medewerkers...) en vorige week was er ineens de storing bij de paymentprovider. Kan gebeuren natuurlijk en dan probeer je het de volgende dag toch gewoon weer?
Nee het duurt dan weer 10 werkdagen... telefonisch niet te bereiken.
Ik houd jullie op de hoogte.

Lcsmet
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Lcsmet 21 aug 2024 19:43

Waarom blijven mensen met deze organisatie in zee gaan?
I know myself like no one else
Nothing to defend

rob74
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar rob74 21 aug 2024 19:51

Onwetendheid?

Als je dit topic niet gelezen hebt, geen r recensies hebt bekeken, dan kan je er zomaar in tuinen.
Live fast; die young. mijn blog

werkpaard
Forum-lid

werkpaard 21 aug 2024 22:17

Lcsmet schreef: 21 aug 2024 19:43 Waarom blijven mensen met deze organisatie in zee gaan?
Waarschijnlijk denken ze dat ze waar voor hun geld krijgen. 50 Euro om deel te nemen aan een tocht is een beetje standaard bij hun. Iedere tocht hetzelfde concept, route, shirt, koffie, stuurbordje, etc. voor de deelnemers. Blijkbaar een goed verdienmodel.
Onduidelijk is wie er achter de organisatie zit. Is nergens te traceren. Wie zet de routes uit? Maken ze hiervoor gebruik van de kennis van locale wielerclubs die daarmee iets voor de clubkas krijgen? Zetten ze stagiares / studenten in voor de website en organisatie van tochten? Die indruk krijg ik als je weet dat ze slecht bereikbaar zijn en slecht reageren.

Thierry le Brun
Forum-lid

Thierry le Brun 21 aug 2024 22:46

Kijkend naar de routes maken ze die gewoon achter het toetsenbord

Joseba
Forum-lid

Gebruikersavatar Joseba 22 aug 2024 08:25

werkpaard schreef: 21 aug 2024 22:17
Onduidelijk is wie er achter de organisatie zit. Is nergens te traceren.
Dat zou niet al te moeilijk moeten zijn, heb ik volgens mij ook al eens eerder uitgezocht. Kwestie van even doorgooglen op onderstaande gegevens.

Afbeelding

Joseba
Forum-lid

Gebruikersavatar Joseba 22 aug 2024 08:28

Via LinkedIn SalesNav kom je trouwens ook wel een aantal personen tegen, de heer Hasselman was ik volgens mij in mijn vorige search ook al tegengekomen.

Afbeelding

Joseba
Forum-lid

Gebruikersavatar Joseba 22 aug 2024 08:32

En op een ANP persbericht rondom het lanceren van een coronaproof Elfstedentocht staat het volgende...
(dus je kan m ook gewoon even bellen in het vervolg ;) )

Afbeelding

nijkie
Forum-lid HC

Gebruikersavatar nijkie 22 aug 2024 08:38

japio64 schreef: 20 aug 2024 22:09 helaas lijkt er al die jaren niet veel verbeterd bij NLtourrides: de geboekte en betaalde (nov-23 ! ) gravelrit voor begin juli '24 werd om diverse redenen (hotel verbouwt...) voor ons afgezegd. Balen want speciaal geregeld met collega's om vrij te zijn.
Opties: doorzetten of geld terug, gekozen voor het laatste.
De terugbetaling werd toen al uitgesteld (vakantie medewerkers...) en vorige week was er ineens de storing bij de paymentprovider. Kan gebeuren natuurlijk en dan probeer je het de volgende dag toch gewoon weer?
Nee het duurt dan weer 10 werkdagen... telefonisch niet te bereiken.
Ik houd jullie op de hoogte.
Wil je een keer een mooie graveltocht rijden tussen Loenen en Ede,ik kan zo op maat een tocht verzorgen inclusief prima stops voor de inwendige mens.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.

Plaats reactie