Misselijk gevoel
Misselijk of ook opgeblazen gevoel?
Dat laatste kan komen door lucht inslikken tijdens het fietsen (zeker als je fietst en eet of fietst en praat tegelijk).
Oplossing (100% serieus): meer boeren en winden onder het fietsen.
Dat laatste kan komen door lucht inslikken tijdens het fietsen (zeker als je fietst en eet of fietst en praat tegelijk).
Laatst gewijzigd door scepticus op 20 mar 2017 22:58, 1 keer totaal gewijzigd.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
Of minder kletsen onderweg als je daar last van zou hebben.scepticus schreef:Misselijk of ook opgeblazen gevoel?
Maar ik denk dat ze beter eens een eindje alleen kan gaan fietsen, dan kan ze gewoon haar eigen tempo rijden.
Ga jij maar fijn alleen rijdenscepticus schreef:Misselijk of ook opgeblazen gevoel?

Die troep is ook te ranzig voor woorden, alleen van de lucht ga ik al bijna over mijn nek (of die goedkopere varianten, net zo erg)ottorongo schreef:En de Redbulls zorgen ook wel eens voor maagproblemen.
Carbon from the planet X
'I don't care' said Lapierre, ' I'm from France'.
'I don't care' said Lapierre, ' I'm from France'.
Evenwichtsorgaan is waarschijnlijk Eem beetje de "weg" kwijt. Fietsen is en blijft een balans gebeuren. Een gevoelig evenwichtsorgaan kan problemen opleveren. Ik vermoed dat je vrouw gewoon te hard fietst. Fysiek zal ze het wel aankunnen maar waarschijnlijk te veel bezig met strak proberen te fietsen wat lastiger is als je hard fietst. Rustigere fietsen meer op cadans dan op kracht voor haar. Kracht brengt je meer uit evenwicht. Alle advies over inname van pijnstillers negeren. Daar zijn pijnstillers namelijk niet voor
Op kracht fietsen brengt je evenwichtsorganen* uit balans? Zelden zoveel onzin in één post gelezen.
*voor de goede orde: die zitten in je oor. Er kan best wat mee zijn, maar dan heb je het b.v. over BPPD of Menière en dat is totaal iets anders dan wat TS beschrijft.
*voor de goede orde: die zitten in je oor. Er kan best wat mee zijn, maar dan heb je het b.v. over BPPD of Menière en dat is totaal iets anders dan wat TS beschrijft.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
Heej dat schrijf ik niet! Leg mij geen woorden in de mond door foutief te citeren. Dat is pas onzin. Ik schrijf als je op kracht moet fietsen en dit komt omdat je de andere fietspartner wil bijhouden je meer uit evenwicht bent. Je evenwichtsorganen en ja ik weet echt wel dat die in je oren zitten. Wat een soort "waterpasjes" zijn zullen moeite hebben met het aansturen van je algehele balans (via de hersenen. Dit proces zal na verloop van tijd (pak en beet 30 km zoals topicstarter schrijft) een misselijk gevoel kunnen geven. Daarbij speelt dat vrouwen over het algemeen wat "gevoeliger" afgestemd evenwichtsorganen hebben.scepticus schreef:Op kracht fietsen brengt je evenwichtsorganen* uit balans? Zelden zoveel onzin in één post gelezen.
Ik vind het ook vergezocht en onwaarschijnlijk, maar ALS die dame ook wel eens reis-of zeeziek is, dan trek ik dat in.
Het oordeel van dr. Kees: de dame heeft een niet al te sterke maag/spijsvertering en stilleggen daarvan door inspanning leidt tot misselijkheid.
Chaad wel over na wat gewenning.
Het oordeel van dr. Kees: de dame heeft een niet al te sterke maag/spijsvertering en stilleggen daarvan door inspanning leidt tot misselijkheid.
Chaad wel over na wat gewenning.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig