Fiets op dak of achterklep?
-
- Forum-lid HC
precies zelfs in de lease kost dat ding me 18 euro per maand netto. is een hoop geld na vier of vijf jaar
Leaserijders moeten niet zeuren, die worden al zo ongelofelijk voorgetrokken door onze overheid.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
mwoa, als je die andere foto die erbij stond bekijkt, zit die auto goed vol.., dan zal de boel wel voldoende ingebouwd zijn om niet al te gek te schuiven of omvallen ed.
Bij een aanrijding heb je natuurlijk geen idee wat er evt gaat gebeuren (metname dat stuur, bij aanrijding vanaf links).. dus ja, bij voorkeur achterin leggen snap ik wel. Maar, mits goed ingebouwd, lijkt me dit niet onoverkomenlijk.
Bij een aanrijding heb je natuurlijk geen idee wat er evt gaat gebeuren (metname dat stuur, bij aanrijding vanaf links).. dus ja, bij voorkeur achterin leggen snap ik wel. Maar, mits goed ingebouwd, lijkt me dit niet onoverkomenlijk.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Over een paar weken rijd ik weer met 3 racefietsen op de Thule Outride 561 - vorkmontage, op het dak - richting Zuid-Europa. hier heb ik al jaren uitstekende ervaringen mee. De twee buitenste fietsen met het stuur naar voren, de kleinste fietsen in het midden achterstevoren geplaatst. Anders passen er geen drie fietsen naast elkaar. Maximum snelheid 130 in het uur en dan kom je er wel. Mij is ooit bijna een keer overkomen - op de Franse péage - wat NicoNB aan fotomateriaal post op de eerste pagina van dit topic...dat overkomt je geen tweede maal. Ik zorg wel dat ik voor de hotelovernachting onderweg een afgesloten garage vind.
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton
Zet je de fietsen ook nog vast met extra sloten? Want een afgesloten garage is ook niet alles denk ik. Fietsen worden nu ook in de file in de steden van achter de auto gejat.bluv107 schreef: ↑10 jul 2017 15:27 Over een paar weken rijd ik weer met 3 racefietsen op de Thule Outride 561 - vorkmontage, op het dak - richting Zuid-Europa. hier heb ik al jaren uitstekende ervaringen mee. De twee buitenste fietsen met het stuur naar voren, de kleinste fietsen in het midden achterstevoren geplaatst. Anders passen er geen drie fietsen naast elkaar. Maximum snelheid 130 in het uur en dan kom je er wel. Mij is ooit bijna een keer overkomen - op de Franse péage - wat NicoNB aan fotomateriaal post op de eerste pagina van dit topic...dat overkomt je geen tweede maal. Ik zorg wel dat ik voor de hotelovernachting onderweg een afgesloten garage vind.
Ride with the wind. Op een Kuota Kharma Evo 2014.
-
- Forum-lid
Wij hebben altijd een slot door de fietsen. Voelt net wat veiliger als je wegloopt bij de benzinepomp.
Maak joe woar
Ik laat mijn fietsen gewoon nooit alleen.
-
- Forum-lid HC