Vuelta 2017
Dat heb ik ook, aanvallende renners ongeacht nationaliteit vind ik prachtig. Bij het veldrijden mag er graag een prettig start interview bij.
Froome en Contador zijn prachtige ronde renners, met Quintana en Uran heb ik helemaal niks. Oliver Naesen gun ik een klassieker meer dan Lars Boom terwijl ik een NLer ben.
Froome en Contador zijn prachtige ronde renners, met Quintana en Uran heb ik helemaal niks. Oliver Naesen gun ik een klassieker meer dan Lars Boom terwijl ik een NLer ben.
-
- Forum-lid
Als het nationaliteit gaat heb ik wel een voorkeur voor regelmatig Belgische successen. Want als de Belgen bijvoorbeeld 10 jaar niets meer winnen gaat Sporza , nu al een halve eeuw de wielerzender bij uitstek , misschien minder aandacht aan wielrennen besteden en dat zou heel jammer zijn.
Een echt slecht voorbeeld is de NOS die de aandacht wel erg laat afhangen van (mogelijk) NL-succes.
Een echt slecht voorbeeld is de NOS die de aandacht wel erg laat afhangen van (mogelijk) NL-succes.
-
- Forum-lid HC
Het is fijn als er wat keuze is. Sporza is voor het klassieker seizoen fantastisch, maar bij de grote rondes val ik echt in slaap bij dat monotone belgische toontje, zeker na een paar etappes. Dan is schakelen tussen de drie zenders altijd wel aardig, hoor je nog eens wat anders. Eurosport doet het ook niet slecht vind ik.
Als er maar een goede sidekick naar Jose of onze Belgische vriend zitten.
zet Danny Nelissen vast bij de NOS en we hebben voor ieder wat wils!
Als er maar een goede sidekick naar Jose of onze Belgische vriend zitten.
zet Danny Nelissen vast bij de NOS en we hebben voor ieder wat wils!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Als die sidekick dan gewoon het schuifje van Jose of Jeroen naar 'uit' schuift is ES prima te pruimen ![Wink ;-)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Less is bore
-
- Forum-lid
Het Belgisch toontje is juist wat het nog enigszins leuk maakt. Ik val ook bij veel rechtstreekse wegwedstrijden in slaap maar dat ligt aan het vaak enorme saaie koers verloop en niet aan het commentaar. Alleen het veel meer boeiende veldrijden vind ik nooit slaapverwekkend mede veroorzaakt dat het slechts een uur duurt. (nog drie weekjes en het is weer begonnenwasbeer2006 schreef: ↑20 aug 2017 14:02 Het is fijn als er wat keuze is. Sporza is voor het klassieker seizoen fantastisch, maar bij de grote rondes val ik echt in slaap bij dat monotone belgische toontje, zeker na een paar etappes.
![Grappig :winkthumb:](./images/smilies/thumbup.gif)
IK ben en blijf toch Sporza dept.
ES probeer ik indien mogelijk altijd de taal naar "UK" te zetten... De Belgische commentator (weet zelfs z'n naam niet) heeft dé gewoonté om écht op élk woord dé nàdruk té léggen. Ik word er gek van na 2 minuten.
ES probeer ik indien mogelijk altijd de taal naar "UK" te zetten... De Belgische commentator (weet zelfs z'n naam niet) heeft dé gewoonté om écht op élk woord dé nàdruk té léggen. Ik word er gek van na 2 minuten.
-
- Forum-lid HC
Als je onze belgische vriend bij ES hebt gehoord en je krijgt ooit de vraag wat de bijnaam van Nibali is en je hebt hem fout............................ ![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
- daniel1975
- Forum-lid HC
En bij Sporza kun je onmogelijk missen wie er wereldkampioen is.....
Less is bore
of wie er olympisch kampioen is.
- daniel1975
- Forum-lid HC
En tot zo ver de Nederlandse inbreng en klassementambities.....
Less is bore