Nederland - Brazilië
-
- Forum-lid
[quote="Bleek"][quote="Bleek"]2-1 voor NL, dûh[/quote]
AHA.
[/quote]
Haha, en Bleek halen ze de finale?
AHA.
[/quote]
Haha, en Bleek halen ze de finale?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wonderlijk hoe ze na zo'n dramatisch slechte 1e helft toch het tij konden keren.
Heb er respect voor!
En verder eens met Eelcoz; dat overdreven gedoe met orange straten, etc hoeft voor mij niet. En wat drijft je om direct na de wedstrijd in je auto te springen en toeterend rondjes te gaan rijden? Ben je toch een beetje van het padje af....
Heb er respect voor!
En verder eens met Eelcoz; dat overdreven gedoe met orange straten, etc hoeft voor mij niet. En wat drijft je om direct na de wedstrijd in je auto te springen en toeterend rondjes te gaan rijden? Ben je toch een beetje van het padje af....
Less is bore
Wat een prachtige wedstrijd. Finale-waardig. Maar nu heb ik wel een probleem: naast fietsen, de tour en het WK heb ik de komende weken helemaal geen tijd meer om te werken
[quote="andromeda"]
K*T brazilianen met die janksmoelen, tegen iedereen eruit maar niet tegen Brazilie![/quote]
Phhh, als halve Braziliaan (dubbele nationaliteit) is dit allesbehalve leuk om te lezen :/
Andromeda is waarschijnlijk nog nooit in Brazilie geweest, laat staan dat hij ooit een Braziliaan heeft ontmoet. Van iemand met 3000+ posts zou je toch wat meer niveau verwachten.
Holland op zijn smalst noemen ze dat zeker ...
K*T brazilianen met die janksmoelen, tegen iedereen eruit maar niet tegen Brazilie![/quote]
Phhh, als halve Braziliaan (dubbele nationaliteit) is dit allesbehalve leuk om te lezen :/
Andromeda is waarschijnlijk nog nooit in Brazilie geweest, laat staan dat hij ooit een Braziliaan heeft ontmoet. Van iemand met 3000+ posts zou je toch wat meer niveau verwachten.
Holland op zijn smalst noemen ze dat zeker ...
[quote="Fructus"]Wat een prachtige wedstrijd. Finale-waardig. Maar nu heb ik wel een probleem: naast fietsen, de tour en het WK heb ik de komende weken helemaal geen tijd meer om te werken [/quote]
daarom heb ik nu lekker vakantie genomen. 3 weekjes.
super spannende wedstrijd die mooi opgebouwd was kwa planning.
daarom heb ik nu lekker vakantie genomen. 3 weekjes.
super spannende wedstrijd die mooi opgebouwd was kwa planning.
[quote="Tobinho"][quote="andromeda"]
Andromeda is waarschijnlijk nog nooit in Brazilie geweest, laat staan dat hij ooit een Braziliaan heeft ontmoet.
Holland op zijn smalst noemen ze dat zeker ...[/quote]
Ach, lees het maar met een knipoog Tobinho, want zo is het ook vast bedoeld! Brazilie heeft geweldige voetballers en - hoewel het echte Samba-voetbal afgezworen blijkt - kan rekenen op de sympathie van menig echte voetballiefhebber ... Maar wat fijn dat Nederland Brazilie vandaag heeft verslagen. Neem ons deze blijdschap maar niet kwalijk
Andromeda is waarschijnlijk nog nooit in Brazilie geweest, laat staan dat hij ooit een Braziliaan heeft ontmoet.
Holland op zijn smalst noemen ze dat zeker ...[/quote]
Ach, lees het maar met een knipoog Tobinho, want zo is het ook vast bedoeld! Brazilie heeft geweldige voetballers en - hoewel het echte Samba-voetbal afgezworen blijkt - kan rekenen op de sympathie van menig echte voetballiefhebber ... Maar wat fijn dat Nederland Brazilie vandaag heeft verslagen. Neem ons deze blijdschap maar niet kwalijk
... más allá ...