Exclusieve Italiaanse schone?
Het klinkt flauw... maar Kuota's zie ik steeds vaker, daar stap ik dus vanaf. Frame alleen heb ik overigens aangeboden gekregen voor 2300 bij mijn vaste FM.MartijnBlaas schreef:Een kuota Kult? Geen iedee wat een frame set kost
Viner is afgevallen, in Italië op de stand van Miche stond er één (de Maxima) en niet mooi genoeg...pipootje schreef: Viner frames worden gemaakt door Bertoletti: http://www.mbbike.it/en/default.asp?lingua=en
die kun je ook in Nederland bestellen en je kunt ze ook op maat laten maken
bkempkens schreef:Waar kan je trouwens zo'n Bandiziol kopen in NL? De Bandiziol Nano is ook een strakke fiets en ik vraag me af wat zoiets kost????
Verder is de nieuwe Wilier Imperiale een zeer strakke fiets
Waar de Bandiziol te koop is weet ik niet, maar dat valt te achterhalen via de fabriek. Of anders te koop in Italië... voor mij geen bezwaar.
Maar... de keuze lijkt gevormd te gaan worden. In Italië heb ik één keer de Fondriest TF2 1.0 gezien en wauw... wat een fiets! Ook is deze erg licht. Op de terugweg via Duitsland vandaag gelijk langs een dealer in DL gereden en hem bekeken... super gaaf ding! Nieuwe groep er op en de wielen, stuur, stuurpen, zadel overzetten en klaar. Ik hou jullie op de hoogte maar hierbij alvast een plaatje van het model (wat hier groen is zou ik dan voor rood kiezen).
[img=http://www.sccycles.com.au/store/images ... en-big.jpg]
Niet verkeerd, vooral die 980! Ergens in NL live te bewonderen? En aan welke prijscategorie moet ik denken?
Fondriest blijft een mooi merk, dat ik de laatste jaren helaas steeds minder lijk te zien langs 's Heren wegen...
Maar die Wilier Imperiale vind ik nu niet meteen wat je noemt een strak fietsje: wat een gedrocht!!
Dan liever de klassieke lijnen van die Olmo's: daaraan zie je tenminste dat het fietsen zijn!
Maar die Wilier Imperiale vind ik nu niet meteen wat je noemt een strak fietsje: wat een gedrocht!!
Dan liever de klassieke lijnen van die Olmo's: daaraan zie je tenminste dat het fietsen zijn!
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
[quote="andromeda"][/quote]
Wat me opvalt dat er vaak gewoon Shimano op zit. Ik dacht dat dat vloeken in de kerk was bij een 'Italiaanse schone'?
Wat me opvalt dat er vaak gewoon Shimano op zit. Ik dacht dat dat vloeken in de kerk was bij een 'Italiaanse schone'?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Misschien toch maar heroverwegen? De nieuwe Mitus voor 2011Viner is afgevallen, in Italië op de stand van Miche stond er één (de Maxima) en niet mooi genoeg...
[img=http://www.playfull.it/pub/press/viner/ ... /mitus.jpg]
Dario schreef:Fondriest blijft een mooi merk, dat ik de laatste jaren helaas steeds minder lijk te zien langs 's Heren wegen...
Ook in Italië heb ik er niet veel gezien afgelopen weekend. Wel erg veel Pina's en Colnago's.
Net als de Pantani valt de Cipollini af. Wel grappig om in dit verband te melden dat ik zaterdag nog een stukje heb opgefietst met mooie Mario. Hij fietste in relaxt tempo richting Corvara en was een beetje aan het ouwehoeren met andere fietsers. Daarna ook niet te beroerd om met al het vrouwvolk op de foto te gaan bij een terrasje. Erg leuk om te zien.Eric_V schreef: Foto Cipollini
Maar... de keuze is gemaakt. Na in Italië twee keer een Fondriest TF2 1.0 live te hebben gezien ben ik om... Hij gaat besteld worden in rood en maat S. Helaas wel levertijd van > 1 maand.
Afmontage wordt als volgt:
- Frame & vork: Fondriest TF2
- Groep: Campa Super Record
Onderstaande onderdelen heb ik al en worden overgezet:
- Stuurpen & stuur: ITM Pathom
- Zadel: Prologo C.One30
- Bidonhouders: Tune wassertrager
- Pedalen: Look Keo Carbon
- Bergwielen: Mavic Ksyrium ES met KCNC snelspanners
- Wielen voor op het plat: Gipiemme Carbon H5.5 light