Parijs Roubaix 2018
-
- Forum-lid
Helaas dat wordt wat krap dan. Jaartje doortrekken inderdaad. Optijd beginnen in het nieuwe jaar. Dan 2019 keihard toch de volle lengte pakken . Beterschap voor nu.
Ik geef toch niet op. Morgen een tochtje rond de 40 a 50 km.
Zondag 100km proberen.
De komende week 2 × 60km
31 maart dan rond de 100km
1 april en 3 april rond de 60km. Dan rust tot 7 april
Zondag 100km proberen.
De komende week 2 × 60km
31 maart dan rond de 100km
1 april en 3 april rond de 60km. Dan rust tot 7 april
-
- Forum-lid
Succes met de voorbereidingen. Moet misschien nog wel goed komen zo.
Iemand een idee wanneer de uitnodiging om je rugnummer af te halen beschikbaar komt op www.asochallenges.com? We zijn nu toch op minder dan twee weken van de start en ik begin een beetje ongeduldig te worden.
Met de voorbereiding zit het wel goed bij mij. Drie keer in de Vlaamse Ardennen gaan rijden (1x solo 135 en 2x een toertocht van 150km). En zaterdag komt er nog de Ronde van Vlaanderen bij. Enkel nog afwachten hoe ik de Noord-Franse stenen verteer, maar ik heb er al zin in!
Met de voorbereiding zit het wel goed bij mij. Drie keer in de Vlaamse Ardennen gaan rijden (1x solo 135 en 2x een toertocht van 150km). En zaterdag komt er nog de Ronde van Vlaanderen bij. Enkel nog afwachten hoe ik de Noord-Franse stenen verteer, maar ik heb er al zin in!
-
- Forum-lid
Komt vast goed, anders heb je altijd je betaalbewijs nog neem ik aan. Maar die Fransen zijn nogal... Nou ja Frans dus...
Afgelopen zondag geoefend met 164 km in het mooie Drentse landschap. Met alle flinten die waren opgenomen in het parcours... Toch anders als de Franse kasseien maar goed. Toch uit gereden in een redelijk tempo voor mijn doen. Binnen de zes uur. Nu maar hopen op goed weer, want een natte Roubaix klinkt wel heroïsch, maar doe toch liever de droge stoffige versie.
Afgelopen zondag geoefend met 164 km in het mooie Drentse landschap. Met alle flinten die waren opgenomen in het parcours... Toch anders als de Franse kasseien maar goed. Toch uit gereden in een redelijk tempo voor mijn doen. Binnen de zes uur. Nu maar hopen op goed weer, want een natte Roubaix klinkt wel heroïsch, maar doe toch liever de droge stoffige versie.
Nog enkele praktische vragen:
Waar of hoe bergen jullie de autosleutels/smartphone op zonder dat deze verloren gaan onderweg?
Hoeveel reserve binnenbanden nemen jullie mee?
Noot: op dit moment ziet het er naar uit dat het geen droge paris Roubaix zal zijn.
Waar of hoe bergen jullie de autosleutels/smartphone op zonder dat deze verloren gaan onderweg?
Hoeveel reserve binnenbanden nemen jullie mee?
Noot: op dit moment ziet het er naar uit dat het geen droge paris Roubaix zal zijn.
-
- Forum-lid
Ik heb een kleine rugzak bij me ipv een zadeltas. Hier zitten 2 binnenbandjes, mini pomp, 1vouwband, minitool, 2 lichtertjes, reepjes, gelletjes, drukverband, 2e bidon met water, plastic zakje met telefoon een id en geld.
Sleutels en andere zaken die je tijdens het fietsen niet nodig hebt laat ik in het hotel...
Ben nog aan het hopen op een weer wonder... En anders ach ja een epische P-R dan maar...
Sleutels en andere zaken die je tijdens het fietsen niet nodig hebt laat ik in het hotel...
Ben nog aan het hopen op een weer wonder... En anders ach ja een epische P-R dan maar...
Ondertussen de mail ontvangen met mijn volgnummer en praktische zaken
Misschien wel een tip voor sommigen, bovenstaand vernoemde mail zat bij mij in mijn spamfolder.
Mensen ervaring met de shuttlebus? Moet je hier nu verplicht op vrijdagavond al je startnummer en busticket ophalen, om mee te mogen op zaterdagochtend? (Ticket heb ik wel al betaald natuurlijk)
Mensen ervaring met de shuttlebus? Moet je hier nu verplicht op vrijdagavond al je startnummer en busticket ophalen, om mee te mogen op zaterdagochtend? (Ticket heb ik wel al betaald natuurlijk)
-
- Forum-lid
Volgens mij is er geen andere mogelijkheid inderdaad om je ticket voor de shuttle dienst op vrijdag middag/begin avond te halen.
Zaterdag ochtend is het namelijk al erg vroeg uit de veren om de bus in te gaan.
Heb vorig jaar geen stand gezien waar je op zaterdag ochtend (nacht) nog de tickets kon halen. Was dan wel erg vroeg dus keek nog met een half oog.
Zaterdag ochtend is het namelijk al erg vroeg uit de veren om de bus in te gaan.
Heb vorig jaar geen stand gezien waar je op zaterdag ochtend (nacht) nog de tickets kon halen. Was dan wel erg vroeg dus keek nog met een half oog.