Les 3 Ballons 2018
Het idee een hele dag in de regen te fietsen, is voor mij nou niet direct het meest aanlokkelijke vooruitzicht.
Zie dat de hoeveelheid regen wel al iets is teruggeschroefd en de temperatuur gelukkig ook redelijk blijft.
Gazelle Team TVM \'99
Maakt me echt niet uit. Allemaal extra zuurstof in de lucht

Ik zie trouwens een droge voorspelling:
https://www.accuweather.com/nl/fr/fress ... 3798?day=6
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Of je helemaal nergens druk over maken, kost alleen maar energie. Beter focus en vertrouwen in de zaken waar je wel invloed op hebt.amclassic-fan schreef: ↑04 jun 2018 10:31 Ik zou me ergens anders druk over maken, het duurt nog bijna een week, de dag van te voren kan de voorspelling in de Vogezen nog rustig omslaan. Gewoon alle kleding voor alle scenario's meenemen.
Iemand al een digitale brochure met plannetje etc ontvangen? Voorlopig al kunnen vinden dat de start en het afhaalmoment ergens aan een tennisclub op de Avenue du Marechal Turenne is.
Tips voor parking op de dag zijn ook welkom! Ik vermoed dat de parking bij de Supermarkten er tegenover snel vol zal zijn
Verder kun je het weer toch niet veranderen. Desnoods de Gabba light aan en gas geven om het warm te krijgen :p
Tips voor parking op de dag zijn ook welkom! Ik vermoed dat de parking bij de Supermarkten er tegenover snel vol zal zijn

Verder kun je het weer toch niet veranderen. Desnoods de Gabba light aan en gas geven om het warm te krijgen :p
Hier is de plek om vrijdag startkaart op te halen:SSSander schreef: ↑04 jun 2018 12:51 Iemand al een digitale brochure met plannetje etc ontvangen? Voorlopig al kunnen vinden dat de start en het afhaalmoment ergens aan een tennisclub op de Avenue du Marechal Turenne is.
https://www.google.nl/maps/@47.8123511, ... 312!8i6656
Daar was in 2013 ook de start, maar dat is dit jaar anders volgens mij.
http://grandtrophee.fr/epreuve.php?C=22
Onder informatie vind je toch alle informatie die je nodig hebt?
Start is op dezelfde plek als de afgelopen jaren (in 2012 en daarvoor was het ergens anders)
Finish is boven op La Planche (zoals het in 2012 en daarvoor was en ook vorig jaar)
Nummer afhalen in aan de start. Parkeren is daar onmogelijk op zaterdag.
Zelf heb ik een huisje tussen start en finish en doe ik alles gewoon met de fiets.
Wil je toch echt met de auto gaan, kan je eventueel langs de D6 (tussen beide ronde punten) parkeren, daar zie ik elk jaar veel auto's staan.
Finish is boven op La Planche (zoals het in 2012 en daarvoor was en ook vorig jaar)
Nummer afhalen in aan de start. Parkeren is daar onmogelijk op zaterdag.
Zelf heb ik een huisje tussen start en finish en doe ik alles gewoon met de fiets.
Wil je toch echt met de auto gaan, kan je eventueel langs de D6 (tussen beide ronde punten) parkeren, daar zie ik elk jaar veel auto's staan.

-
- Forum-lid
Aan het weer kan je inderdaad niets veranderen, maar kan wel beslissing beïnvloeden om al dan niet te starten.
Over de rest maak ik mij weinig druk: er zijn voldoende bevoorradingsposten en de rit zelf zal wel lukken. Voor het competitieaspect kom ik niet in aanmerking, 'gewoon' proberen onder de 9u te blijven

Ik heb net de Castelli Perfetto Light besteld, blijkbaar de opvolger van de Gabba? Kan je daarmee een hele dag in de regen rijden zonder doorweekt te worden (geen constante stortbuien natuurlijk)?
Ik heb net de Castelli Perfetto Light besteld, blijkbaar de opvolger van de Gabba? Kan je daarmee een hele dag in de regen rijden zonder doorweekt te worden (geen constante stortbuien natuurlijk)?
[/quote]
Nee,nog geen 5 minuten regen en je bent doorweekt
Ik zie vandaag in de meeste weermodellen dat juist komende zaterdag de beste weer-dag is van allen! Maar de andere dagen zullen zeker niet droog blijven...