Artrose
- Sweety2008
- Forum-lid
Wat denk je van mij....
Ghost Nivolet 6LC
- alliance_0
- Forum-lid
Dit is eigenlijk toch iets dat ik niet begrijp. Wie heeft er bepaald dat er onherstelbare schade is ontstaan (jij of je huisarts?).... en als dat dan inderdaad echt waar is, waarom heb je het zo ver laten komen. Je hebt alleen maar je zelf er mee.Sweety2008 schreef: ↑08 nov 2017 10:41 ik heb deze klachten al sinds april er is al aan 3 gewrichten onherstelbare schade ontstaan.
- Sweety2008
- Forum-lid
@Alliance 0 ik zie toch dat nu twee gewrichten vergroeid zijn en ik kan ze nu ook niet meer goed bewegen. Goed dat ik niet piano speel dat zpu namelijk niet meer mogelijk zijn nu.
Ghost Nivolet 6LC
Indien je nog 2 maanden moet wachten om naar de reumatoloog te gaan zou ik terug naar de HA gaan. Hij kan je intussen een krachtiger onstekingsremmer voorschrijven zoals een lage dosis cortisone. Het gaat snel de ontsteking,pijn onderdrukken en verdere schade aan je gewrichten voorkomen.
- Sweety2008
- Forum-lid
Ik heb van hem Diclofenac gekregen is ook tegen ontstekingen. Alleen mijn maag is er niet zo blij mee.
Ghost Nivolet 6LC
daar zijn hele goede pillen voor --> pantozol. Vraag ff aan je huisartsSweety2008 schreef: ↑10 nov 2017 20:24 Ik heb van hem Diclofenac gekregen is ook tegen ontstekingen. Alleen mijn maag is er niet zo blij mee.
-
- Forum-lid
Pantoprazol heet dat, een maagzuurremmer en daarvoor hoef je niet naar de huisarts maar die kun je zo bij de apotheek halen zonder recept.
Pantozol is waarschijnlijk gewoon van een ander merk. Pantoprazol is het werkzame deel. En je hoeft niet eens naar de apotheek, maar bij bijv. het Kruidvat hebben ze het ook.Hans-Je-Pence schreef: ↑11 nov 2017 09:01 Pantoprazol heet dat, een maagzuurremmer en daarvoor hoef je niet naar de huisarts maar die kun je zo bij de apotheek halen zonder recept.
Daar kun je ook omeprazol kopen. Is stukje goedkoper. (Iets ander werkzame stof, maar dat heb ik in Frankrijk gekregen)
Inmiddels is er ook wel discussie over de problemen met maagzuurremmers. Ondanks dat ze vrij verkrijgbaar zijn, lijken daar ook flinke bijwerkingen op te kunnen redden.
Laatst gewijzigd door Jans op 11 nov 2017 10:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Sprak hij met het belerende calvinistische vingertje in de lucht .Hans-Je-Pence schreef: ↑08 nov 2017 13:34Realy?! Je hebt blijkbaar niet gelezen dat de raderen inmiddels in beweging zijn gezet. Maar wat me nog het meest verbaast is ‘weer’ dat belerende, calvinistische vingertje. Wat is dat toch hier op dit forum?!!alliance_0 schreef: ↑08 nov 2017 13:26 Het lijkt er ook hier weer op dat Sweety alleen maar klaagt, alle raadgevingen in de wind slaat en geen enkele stap onderneemt om verbetering in haar situatie te krijgen. Als de klachten zo erg zijn als ze omschrijft en ze nu pas de moed heeft verzameld om naar haar HA te gaan, heeft het probleem toch aan haar zelf te wijten. Ik hoop overigens wel van harte dat, met een juiste diagnose en behandeling, Sweety van haar klachten verlost kan worden.
Ik ga Sweety om deze redenen in ieder geval niet van medische adviezen voorzien, niet omdat ik denk dat ze een naar mens is maar een iemand met een neiging naar hypochondrie en sportverslaving is imho ergens anders beter af dan op een fietsforum.
Wat dat betreft sluit ik mij bij Jans aan: Zoek een andere huisarts, eentje die voldoende oog voor je problemen heeft zonder jouw realistische wensen uit het oog te verliezen. En zoek vooral iemand die de tijd voor je neemt
Campagnolo Ultra Dork
- Sweety2008
- Forum-lid
Ik heb ze bij het kruidvat gehaald.Hans-Je-Pence schreef: ↑11 nov 2017 09:01 Pantoprazol heet dat, een maagzuurremmer en daarvoor hoef je niet naar de huisarts maar die kun je zo bij de apotheek halen zonder recept.
Ghost Nivolet 6LC
- Sweety2008
- Forum-lid
@ErnieC hoezo sportverslaving als ik me de kilometerstand thread 2017 bekijk dan heb ik nog lang niet zoveel kilometers gemaakt als sommige anderen.
Dus waarop baseer je zo'n uitspraak.?
Dus waarop baseer je zo'n uitspraak.?
Ghost Nivolet 6LC
precies dat dus Vanaf een bepaalde dosering, verkoopt de apotheek ze ook niet zonder recept. Welke dosis Diclofenac gebruik je Sweety ?Jans schreef: ↑11 nov 2017 10:02Pantozol is waarschijnlijk gewoon van een ander merk. Pantoprazol is het werkzame deel. En je hoeft niet eens naar de apotheek, maar bij bijv. het Kruidvat hebben ze het ook.Hans-Je-Pence schreef: ↑11 nov 2017 09:01 Pantoprazol heet dat, een maagzuurremmer en daarvoor hoef je niet naar de huisarts maar die kun je zo bij de apotheek halen zonder recept.
Daar kun je ook omeprazol kopen. Is stukje goedkoper. (Iets ander werkzame stof, maar dat heb ik in Frankrijk gekregen)
Inmiddels is er ook wel discussie over de problemen met maagzuurremmers. Ondanks dat ze vrij verkrijgbaar zijn, lijken daar ook flinke bijwerkingen op te kunnen redden.