Voor de liefhebbers zal ik hier half februari eens een paar mooie toertochten vermelden. En nee, niks organisatorisch mee te maken of geen vriendjespolitiek
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Fiets Magazine nr. 2-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
fiedoo schreef: ↑10 dec 2017 19:38 gewoon een eerlijke prijs vragen is te veel gevraagd zo te zien. Maar voor wie een beetje kieskeuriger is zijn er nog genoeg mooie tochten . Zie zoals eerder gemeld bij gocycling of de vwb (vlaamse wielerbond tochten).Vooral de laatste zijn steeds tiptop in orde voor een schappelijke prijs.
Voor de liefhebbers zal ik hier half februari eens een paar mooie belgische toertochten vermelden. En nee, niks organisatorisch mee te maken of geen vriendjespolitiek![]()
fiedoo schreef: ↑10 dec 2017 21:18 Bvb 1 van de tochten van de heroica classics, super verzorgd en ook meer dan 1000 deelnemers/tocht. Zelfs de "sean Kelly" nochtans een topevenement kost maar tussen de 7 en 10 euro. 'k heb de onderstaande tocht zelf niet benoemd want ik wil hier niet onbedoeld reclame maken voor één of andere tocht: Zoek het verschil!![]()
INSCHRIJVINGSPRIJS
(alle afstanden: 30-62-82-110-130 km)
Inbegrepen: verzekering Vlaamse Wielrijdersbond
Leden VWB, WBV, VBR en NTFU : 4,00 €
Niet-leden : 6,00 €
30 km Leden : 2,00 €
30 km Niet Leden : 4,00 €
*Een perfect afgepijlde route doorheen de Kempen, Vlaams – en Waals Brabant
*Gedetailleerde wegbeschrijving aan de start
*Zeer ruime bevoorradingsposten op het traject:
1x 30, 62 en 82 km / 2x 110 km / 3x 130 km
*Technische ondersteuning bij grote pech: 0496/23.48.21