Legend
Zo te zien wordt mijn Legend de 2e hier binnen het forum, een HT5.7
De Legend is terug naar Marco Bertoletti gegaan voor een nieuwe laklaag naar mijn wens -van satijngrijs naar blauw.
CcPeloton in Maarn heeft de fiets razendsnel opgebouwd
- Ultegra R8000 Di2 (uit budget overwegingen)
- Deda Superleggero
- Shamal Mille met Vittoria Open Corsa's
fantastico!
De Legend is terug naar Marco Bertoletti gegaan voor een nieuwe laklaag naar mijn wens -van satijngrijs naar blauw.
CcPeloton in Maarn heeft de fiets razendsnel opgebouwd
- Ultegra R8000 Di2 (uit budget overwegingen)
- Deda Superleggero
- Shamal Mille met Vittoria Open Corsa's
fantastico!
Laatst gewijzigd door Leim 17 op 09 okt 2018 21:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Die kerel fietst zo scherp als een mes; als je brood tegen hem gooit, krijg je het gesneden terug
- daniel1975
- Forum-lid HC
Deze fiets verdient veel betere foto’s!! Die lak is fraai.
Less is bore
Haha, thanks ik zal binnenkort nog wat extra fotos plaatsen.
Overigens, de bidonhouders zijn echt ruk en zullen nog worden vervangen (mislukt alie experiment). Ook nog een beetje afstellen hier en daar (oa zadel en stuur) maar eerst en vooral fietsen!
Overigens, de bidonhouders zijn echt ruk en zullen nog worden vervangen (mislukt alie experiment). Ook nog een beetje afstellen hier en daar (oa zadel en stuur) maar eerst en vooral fietsen!
Die kerel fietst zo scherp als een mes; als je brood tegen hem gooit, krijg je het gesneden terug
- daniel1975
- Forum-lid HC
Bidonhouders: ik heb Tune besteld toen ze bij roseversand in de aanbieding waren. Zijn top en mooi rank.
Less is bore
Of je bestelt de echte ipv die van alie. Edelhelfer: voor de naam alleen al zou ik ze al kopen.
Bidon is zelfs gratis!!
https://www.hibike.nl/lightweight-edelh ... f8fc80f909
Bidon is zelfs gratis!!
https://www.hibike.nl/lightweight-edelh ... f8fc80f909
o'7o
Prachtige Legend!
Bij de bidonhouders, edelhelfer, zou ik om het onderste lipje een stukje binnenband doen anders hameren ze in door de bidon.
De Arundel zijn een stuk steviger.
Blijft de remrand mooi zwart van de shamals ? Ook bij regen ritten gereden ?
Bij de bidonhouders, edelhelfer, zou ik om het onderste lipje een stukje binnenband doen anders hameren ze in door de bidon.
De Arundel zijn een stuk steviger.
Blijft de remrand mooi zwart van de shamals ? Ook bij regen ritten gereden ?
YFood !!!