Tommasini
- thestudent
- Forum-lid HC
Ja, maar meteen even dit. Ik zou niet je complete e-mail als forumnaam gebruiken. Dat lijkt me niet erg handig.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Ik heb er nooit een gehad maar ken Tommasini frames al heel lang.
Tommasini frames zijn vooral, maar niet alleen, ook dikwijls heel erg mooi en getuigen van Italiaans vakmanschap.
Het valt mij dan des te meer op dat er hier erg weinig foto's van deze Italiaanse raspaarden gepost worden.
Tommasini frames zijn vooral, maar niet alleen, ook dikwijls heel erg mooi en getuigen van Italiaans vakmanschap.
Het valt mij dan des te meer op dat er hier erg weinig foto's van deze Italiaanse raspaarden gepost worden.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Zoiets past niet bij de Nederlandse mentaliteit. In eerste instantie zijn we een Cube en Canyon land. Veel voor weinig is waar de Nederlander voor warm loopt. En als dan al veel gaat uitgeven, dan moet het vooral een bekend merk zijn. Gaan we voor staal, dan tellen voornamelijk het aantal spatbordoogjes.
Campagnolo Ultra Dork
Ik ben een grote fan van Italiaans staal. Ben op dit moment bezig met de opbouw van een Chesini Speciale. Of het een bekend merk is of niet, interesseert me niet. Ik moet ‘verliefd’ worden op zo’n frame. Mijn Chesini’s gaan dan ook niet meer weg. Mijn andere fietsen zie ik meer als gebruiksvoorwerpen.
Real men wear blûk!!! Marcel