Prachtig, waar en pure poëzie!!TKMP schreef: ↑20 mei 2019 17:45
........en wees er trots op; dat jij durft en geniet van het fietsen; laat je buur maar achter het raam op zn swift; virtueel hoge bergen beklimmen, jij krijgt heroische tochten in de echte wereld met, lekke banden, 100km van huis verdwalen zonder eten/drinken, kramp, wind en striemende regen in je gezicht, koffiestops en nieuwe mensen leren kennen. daar gaat fietsen/het leven over, als je het mij vraagt.
het gaat niet om: hoe duur is je fiets, is je fiets van dit jaar, hoeveel/hoehard, hoeveel gewicht.
Het dragen van fiets kleding
-
- Forum-lid
Nou ... ik ben alles behalve overbehaard. Normale, blonde lichaamsbeharing (armen, benen, borsthaar en schaamstreek).alliance_0 schreef: ↑25 mei 2019 10:52Wat valt daar aan te durven?anderson99 schreef: ↑25 mei 2019 00:59 Ik heb altijd gesport en altijd gezond geleefd dus altijd een atletisch lichaam gehad. Het enigste wat ik nog steeds niet durf m'n benen scheren of harsen.
Ik zou weleens een naaktfoto willen zien van iemand met normale lichaamsbeharing en geschoren benen. In mijn beeldvorming moet dat er heeeeeel vreemd uit zien.
Gewoon alles af doen.. Alleen op mijn hoofd en gezicht staat er haarEdwardfotografie schreef: ↑26 mei 2019 10:00Nou ... ik ben alles behalve overbehaard. Normale, blonde lichaamsbeharing (armen, benen, borsthaar en schaamstreek).alliance_0 schreef: ↑25 mei 2019 10:52Wat valt daar aan te durven?anderson99 schreef: ↑25 mei 2019 00:59 Ik heb altijd gesport en altijd gezond geleefd dus altijd een atletisch lichaam gehad. Het enigste wat ik nog steeds niet durf m'n benen scheren of harsen.
Ik zou weleens een naaktfoto willen zien van iemand met normale lichaamsbeharing en geschoren benen. In mijn beeldvorming moet dat er heeeeeel vreemd uit zien.
Ik ben trouwens heel gelukkig dat ik mijn benen scheer. Paar weken geleden mijn heup gebroken, de massage van de fysio en die lelijke steunkousen aantrekken zou een marteling zijn met haar op mijn benen.
-
- Forum-lid
Hele lichaam scheren???Djemz schreef: ↑26 mei 2019 11:09Gewoon alles af doen.. Alleen op mijn hoofd en gezicht staat er haarEdwardfotografie schreef: ↑26 mei 2019 10:00Nou ... ik ben alles behalve overbehaard. Normale, blonde lichaamsbeharing (armen, benen, borsthaar en schaamstreek).
Ik ben trouwens heel gelukkig dat ik mijn benen scheer. Paar weken geleden mijn heup gebroken, de massage van de fysio en die lelijke steunkousen aantrekken zou een marteling zijn met haar op mijn benen.
Als je je benen scheert dan is het niet veel werk meer om je borst en schaamstreek mee te scheren anders zien je er idd maar dwaas uit.Edwardfotografie schreef: ↑26 mei 2019 13:49Hele lichaam scheren???Djemz schreef: ↑26 mei 2019 11:09Gewoon alles af doen.. Alleen op mijn hoofd en gezicht staat er haarEdwardfotografie schreef: ↑26 mei 2019 10:00
Nou ... ik ben alles behalve overbehaard. Normale, blonde lichaamsbeharing (armen, benen, borsthaar en schaamstreek).
Daar zou ik uit op kunnen maken dat voor iedere mannelijke niet-fietser het dragen van steunkeuzen en massage bij de fysio een drama zou moeten zijn. Valt reuze mee hoor.
De 1 heeft er meer problemen mee dan de ander. Om die dingen aan te trekken. Het is een handigheid die je moet uitvinden.
Het scheren van benen door beroepswielrenners/prestatie amateurs schijnt vooral voor de massage te zijn (voor en na)en bij schaafwonden die beter herstellen op haarloze benen, na een mogelijke val.
Misschien dat het ook nog een een minuscule airo-dynamisch voordeel geeft(bij een lange tijdrit).
Zelf kan ik me daar heel goed in vinden.
Zelf heb ik als recreatieve fietser, geen nano-seconde er ooit over nagedacht, om mijn benen te scheren,
maar dat is natuurlijk persoonlijk.
Misschien dat het ook nog een een minuscule airo-dynamisch voordeel geeft(bij een lange tijdrit).
Zelf kan ik me daar heel goed in vinden.
Zelf heb ik als recreatieve fietser, geen nano-seconde er ooit over nagedacht, om mijn benen te scheren,
maar dat is natuurlijk persoonlijk.
Benen scheren hoort in t rijtje van je fiets poetsen, schone/frisruikende/strakke fietskleding, hagelwitte sokken, tan-lines, een strak stuurlintje en een hoge trapfrequentie . Niets meer niets minder. Ontbreekt een onderdeel dan kun je de rest ook wel achterwege laten...