BRM 600 Overveen (Haarlem) – Mooi Nederland, 8-6-2019
Het is een vooral een moeilijke weersvoorspelling. Voor Noord-Holland/Flevoland lijkt het belabberd (behalve dat we naar de eerste controle worden geblazen), voor Gelderland/Noord-Brabant stukken beter (met minder wind en veel minder regen). En zondag lijkt het wel goed weer te worden.
Bedankt voor de antwoorden. Ik ga wel voor de selfies bij plaatsnaamborden dan, dan hoef ik nergens naar binnen.
Wat betreft het weer. Ja. Guur!
Maarja. We gaan t doen.
Wat betreft het weer. Ja. Guur!
Maarja. We gaan t doen.
Vergeten in te schrijven, balen! Had zeker voor gisteravond gemoeten?
Ik ga vandaag wel de hele boel inpakken en de powerbanks laden maar kijk toch ook nog even het weer aan. Morgen overdag ziet er knap beroerd uit, zeker de eerste 150 km ofzo... Zonde, want de nacht en de zondag lijken prima!
Ik ga vandaag wel de hele boel inpakken en de powerbanks laden maar kijk toch ook nog even het weer aan. Morgen overdag ziet er knap beroerd uit, zeker de eerste 150 km ofzo... Zonde, want de nacht en de zondag lijken prima!
Als je een mailtje naar haarlem@randonneurs.nl stuurt met je gegevens lukt het nog wel om in te schrijven. En dan betaal je morgenochtend aan de start. Scheelt weer een formuliertje invullen.Lars. schreef: ↑07 jun 2019 12:36 Vergeten in te schrijven, balen! Had zeker voor gisteravond gemoeten?
Dank Ernst! Ik maak het direct even in orde.ErnstH schreef: ↑07 jun 2019 12:54 Als je een mailtje naar haarlem@randonneurs.nl stuurt met je gegevens lukt het nog wel om in te schrijven. En dan betaal je morgenochtend aan de start. Scheelt weer een formuliertje invullen.
@vincent75 Dank je wel! We gaan ons best doen. Misschien haak ik wel af als we langs mijn huis rijden en ben ik ook geen held
Ik overnacht in elk geval in Loetje, dus daar fiets ik zo alvast heen.
En nog een inschrijving erbij zie ik. Ben benieuwd naar de opkomst.
Ik overnacht in elk geval in Loetje, dus daar fiets ik zo alvast heen.
En nog een inschrijving erbij zie ik. Ben benieuwd naar de opkomst.
Bizar weer idd ik zou in deze omstandigheden ook never nooit niet starten.