De lelijkste aeroracer van 2019 verkiezing
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Hmmm, ik vind de meeste aeroracers eigenlijk juist wel mooi. Nu heb ik zelf ook een aeroracer (FELT AR4), dus dat zal ook wel helpen. Een meer klassiek frame kan ik overigens ook wel waarderen.
Felt AR4
-
- Forum-lid
3T is in mijn ogen de lelijkste, maar zit niet in de poll. Maar op z'n hielen zit de Giant.
De Merida vind ik echt mooi.
De Merida vind ik echt mooi.
-
- Forum-lid
Een aero racer met zichtbare kabels is lelijk.. past ook niet bij Aero.. althans dat is mijn mening..
Ik mis eigenlijk de systemsix van Cannondale in dit rijtje. Dat zou voor mij wel een runner-up zijn.
Sowieso ben ik blij dat dit topic er is; ik kon nooit ergens terecht om op verhaal te komen als ik weer eens in esthetisch opzicht woest uit mijn comfort zone was gesleurd door een windtunnelbroddelaar.
Sowieso ben ik blij dat dit topic er is; ik kon nooit ergens terecht om op verhaal te komen als ik weer eens in esthetisch opzicht woest uit mijn comfort zone was gesleurd door een windtunnelbroddelaar.
-
- Forum-lid HC
Tussenstand en nieuwe Top 10:
Bij gebrek aan stemmen zijn de Scott Foil, Bianchi Aria en Ridley Noah uit de poll gehaald. Deze zijn niet lelijk genoeg om mee te dingen naar de prijs. De Colnago Concept, Cannondale Systemsix en 3T Strada zijn daarvoor in de plaats gekomen en de Pinarello is geupdate naar de F12.
Last but not least moet die KTM Revelator natuurlijk in het rijtje. Wat ben ik blij dat ik die over het hoofd gezien had. Hierdoor is de Canyon Aeroad uit de poll gevallen, simpelweg omdat die naam toch al verkeerd gespeld stond.
De stemmen op de veranderde items zijn helaas komen te vervallen (Pinarello F10 naar F12 update). In ruil hiervoor kun je nu je persoonlijke top 3 selecteren!
Bij gebrek aan stemmen zijn de Scott Foil, Bianchi Aria en Ridley Noah uit de poll gehaald. Deze zijn niet lelijk genoeg om mee te dingen naar de prijs. De Colnago Concept, Cannondale Systemsix en 3T Strada zijn daarvoor in de plaats gekomen en de Pinarello is geupdate naar de F12.
Last but not least moet die KTM Revelator natuurlijk in het rijtje. Wat ben ik blij dat ik die over het hoofd gezien had. Hierdoor is de Canyon Aeroad uit de poll gevallen, simpelweg omdat die naam toch al verkeerd gespeld stond.
De stemmen op de veranderde items zijn helaas komen te vervallen (Pinarello F10 naar F12 update). In ruil hiervoor kun je nu je persoonlijke top 3 selecteren!
Die boog vind ik zo lelijk bij die 3T, ik vind dat persoonlijk echt een no go bij een fiets die ik zou willen aanschaffen
Laatst gewijzigd door Martin78 op 06 jun 2019 19:19, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid HC
De Cannondale SystemSix is toch wel een prachtige aanvulling voor deze lijst, daardoor valt de KTM zelf nog buiten mijn top-3 die verder bestaat uit de F12 en Propel.
Verder zijn er nog ereplaatsen voor de Merida en Specialized, waarbij die laatste met name de stuur en zadelpen een doorn in het oog zijn.
Als ik ééntje moest kiezen die ik wél mooi vind dan is dat de Scott (maar dan wel in een ander kleurtje).
Verder zijn er nog ereplaatsen voor de Merida en Specialized, waarbij die laatste met name de stuur en zadelpen een doorn in het oog zijn.
Als ik ééntje moest kiezen die ik wél mooi vind dan is dat de Scott (maar dan wel in een ander kleurtje).
- Desertstorm
- Forum-lid
Op de aeroad na, zijn ze allemaal afzichtelijk.
"Van wat aanrotzooien leer je vaak het meest."
Zo er staan wat gedrochten tussen zeg. Ergste vind ik persoonlijk nu de KTM. Die achter vork is heel lelijk. De Parlee en de Merida vind ik eigenlijk nog wel best mooi.
Trek Domane 4.3 2013
Trek Domane SL 6 pro 2017
Orbea Terra M31 2019
Trek Domane SL 6 pro 2017
Orbea Terra M31 2019