Ronde van Vlaanderen 2020
Ja ja, ben er dit jaar ook bij! Nog even afhankelijk van wie er met mij meegaat ga ik waarschijnlijk met de trein. Zie dat je kaartjes tot 7 dagen voor de reisdag kan bestellen bij Goedkoop-treinkaartje.nl. Mocht er uiteindelijk niemand meegaan, wordt het gewoon de auto met fietsdrager combinatie
Voor mij nog even twijfelen tussen de 139 en 174. Hangt eigenlijk ook af van wie er uiteindelijk meegaat.
Zin in
Voor mij nog even twijfelen tussen de 139 en 174. Hangt eigenlijk ook af van wie er uiteindelijk meegaat.
Zin in
Ik wilde eigenlijk de 145 route doen, maar wil ook graag de muur over.. Nu maar bedacht om de 170 route te nemen, maar dan net na mater het parcours te verlaten en af te steken tot haaghoek (dus lus richting zottegem te snijden). Dan houd ik het rond de 150 maar pak wel de muur mee..
Lijkt me prima haalbaar toch?!
Lijkt me prima haalbaar toch?!
Net een mailtje van het parcours gekregen. Blijkt dat ik me had vergist en de langste optie 257 ipv 217 is. Met max 120 tot nu toe getraind wordt dat wel een uitdaging. Iemand ervaring met de langste optie die vertrekt uit Antwerpen? Voegt dat veel toe ten opzichte van de 179km uit oudenaarde (naast 80km)?
Enkel en alleen om door de Konijnenpijp (Waaslandtunnel) te kunnen rijden, maakt de lange route de moeite waard.
Verder is het de eerste kilometers gewoon in het peloton rijden, ronde 40km/u als je een goed groepje hebt. Ik vond het de moeite (2 keer)
Ergens kriebelt het wel om hem nog eens te rijden.
Verder is het de eerste kilometers gewoon in het peloton rijden, ronde 40km/u als je een goed groepje hebt. Ik vond het de moeite (2 keer)
Ergens kriebelt het wel om hem nog eens te rijden.