Welke kleding dragen we vandaag (2024) ?
Ik ben jaloers op fietser die niet snel koude handen en voeten krijgen. Ik doe zelfs de teenwarmers van de decathlon aan in winterschoenen en dan nog is het krap aan. Vingers blijven een probleem bij lange ritten, zelfs met de dikste handschoenen.
BMC Roadmachine 02 2019
BMC Teamelite 02 2020
BMC Teamelite 02 2020
Nee hoor, ik heb gewoon een paar in de kast liggen voor een reden die al eerder is aangehaald nl. voor de zomerschoenen netjes te houden (al zou je kunnen pleiten dat schoonmaken ook alweer teveel moeite is

Ride bikes, not tanks!
Ik had voorheen Pro overschoenen en het aantrekken was inderdaad nogal een gekloot, maar de simpele Vermarc's trek ik in 20 seconden aan over de gewone schoen.
Dat boa's veel makkelijker zijn dan klitteband is ook zoiets, ik denk eerder dat het simpelweg pose is.
Dat boa's veel makkelijker zijn dan klitteband is ook zoiets, ik denk eerder dat het simpelweg pose is.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
DDX schreef: ↑02 jan 2020 21:49 https://www.nhnieuws.nl/nieuws/259386/n ... ver-straat
Over onbegrijpelijke keuzes gesproken : Welke moeder laat haar dochter om 4 uur s'nachts rondfietsen ??
Geef graag toe als ik ongelijk heb, maar dat komt eigenlijk nooit voor. 

1x kniestukken vandaag, meer niet.
Vanmorgen bij 2 graden kwam ik een MTB'er tegen in een korte baggy.
Genoeg mensen. En wat ga je anders doen, opsluiten?
Ik woon 200m bij de bewuste plek vandaan. Castricum heeft een aantal uitgangsclubs bij elkaar op de dorpsstraat en ieder zaterdag nacht (in de winter en vaker in de zomer als de camping open is) is het de hele nacht druk met passerende, lallende, fietsers langs ons huis. Ze komen van heinde en ver, dus blijkbaar zal het leuk zijn (?)
En nee, ik was het niet. Veel te koud.
Vanochtend gespot, zal een uurtje of 10 zijn geweest dus heel warm was het nog niet: vader op stadsfiets met zoontje op kinderzitje voorop (jaar of 4, 5 hooguit denk ik): zoontje in korte broek!
En later op de dag nog een oudere kerel op een met met t-shirt (korte mouwen) onder de bretels van z'n (korte) fietsbroek

En later op de dag nog een oudere kerel op een met met t-shirt (korte mouwen) onder de bretels van z'n (korte) fietsbroek

"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
In de Onlanden onder Groningen fietst met de zomerdag ook altijd een ouwe kerel naakt rond.