https://www.salden.nl/pinarello-gan-dis ... ts-17.html
Als ik die opbouw net Di2, Deda Superzero en DT ARC1400, kom ik op 4150€ uit...
Sowieso zijn er op die manier nog wat meer Italiaanse opties daar. Oa Cinelli, Carrera en Colnago.
Nieuwe fiets rond 3500, Ultegra Di2, schijfremmen
-
- Forum-lid HC
Gave opties ineens! Die Basso is wel prachtig!
-
- Forum-lid
leuke discussie met leuke fiets tips hier. Zoveel mensen, zoveel wensen. Dit vond ik de meest vermakelijke.... Niet naar buiten in de regen.....
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Michiel
-
- Forum-lid HC
Ik vind het vervelend om je bubbel weer door te prikken, maar dan heb je hem helaas verkeerd geinterpreteerd. Mijn dure fiets komt met regen niet buiten, dan pak ik gewoon 1 van mijn 2 andere fietsenfietsvriend schreef: ↑31 jan 2020 08:13leuke discussie met leuke fiets tips hier. Zoveel mensen, zoveel wensen. Dit vond ik de meest vermakelijke.... Niet naar buiten in de regen.....![]()
![Grappig :winkthumb:](./images/smilies/thumbup.gif)
-
- Forum-lid
Dure fietsen kunnen toch wel tegen water? Dat je niet in de winter met zout op de weg gaat rijden snap ik (al fiets ik gewoon door). Maar water??
Michiel
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Ik heb momenteel maar één (dure) fiets en rij er in alle omstandigheden mee.
Als ik hem spaar voor enkel zonnig weer dan moet ik er 10 jaar mee rijden en ik koop (net iets te) graag nieuwe spullen.![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Als ik hem spaar voor enkel zonnig weer dan moet ik er 10 jaar mee rijden en ik koop (net iets te) graag nieuwe spullen.
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Dat is het frame wat ik nu hebErnie C. schreef: ↑30 jan 2020 22:16 https://www.salden.nl/pinarello-gan-dis ... ts-17.html
Als ik die opbouw net Di2, Deda Superzero en DT ARC1400, kom ik op 4150€ uit...
Sowieso zijn er op die manier nog wat meer Italiaanse opties daar. Oa Cinelli, Carrera en Colnago.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)