band loopt altijd leeg bij losdraaien ventieldopje
Wat mij betreft is iedereen welkom. Het is ook een beetje de toon die de muziek maakt. Als je dit forum al bezoekt enkel en alleen om iets te halen en vervolgens na bevrediging van je behoefte weer verdwijnt, zou je je ook even kort voor kunnen stellen en dan je vraag stellen.
Het komt op mij wat egoïstisch en lomp over, dat is de reden waarom ik er op aansla waarschijnlijk.
Het komt op mij wat egoïstisch en lomp over, dat is de reden waarom ik er op aansla waarschijnlijk.
Deze topicstarter heeft in meerdere topics gepost, vragen gesteld maar ook ervaringen gedeeld. Ze heeft hier een weekje rondgesnuffeld en blijkbaar vond ze het toch niet zo leuk om als vaste bezoeker te blijven hangen. Misschien komt ze nog eens terug met een vraag. Ze heeft zich alleen niet officieel voorgesteld in Het-stel-je-eens-voor-topic. Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik daar zelf eigenlijk bijna nooit kijk. Ik ben niet zo van de geforceerde openingszin. Ik kan het juist wel waarderen als mensen meteen ter zake willen komen. Bovendien zie ik in dat topic ook genoeg hit and run posts.
Als mensen dat voorstellen wel prettig vinden, zou het een mogelijkheid zijn om het forumbeheer te vragen om dat topic een iets prominentere plaats te geven. Nu moet je er echt naar op zoek,
Als mensen dat voorstellen wel prettig vinden, zou het een mogelijkheid zijn om het forumbeheer te vragen om dat topic een iets prominentere plaats te geven. Nu moet je er echt naar op zoek,
Campagnolo Ultra Dork
-
- Forum-lid
Heb in het begin ook gereden met de ventieldopjes tot in een keer in de winter lek reed en ze er haast niet afkreeg.devriesman schreef: ↑24 mei 2020 23:16 Alleen al vanwege dat gezeik over die ventieldopjes rij ik al 40 jaar met.
Wat moest mijn fietsbouwer lachen toen ik bij aflevering vroeg waar de dopjes waren.
Daarna nooit meer mee gereden
-
- Forum-lid
ik ben er weer hoorJoseba schreef: ↑24 jun 2020 07:50fietsnewbie96 schreef: ↑24 mei 2020 19:26 Haha ik ben er nog, heb een nieuwe vraag gesteld in het 'domme vragen topic'
Verwachting lijkt uiteindelijk toch uit te komen. Na het stellen van twee vragen (eentje hier over het losdraaien van ventieldopjes en eentje in het domme vragen topic) is mevrouw de afgelopen weken niet meer gesignaleerd.
en wat betreft het ventieldopje, de band loopt niet meer automatisch leeg bij het losdraaien
- Supergrover
- Forum-lid HC
Welkom alsnog...fietsnewbie96 schreef: ↑22 okt 2020 18:20ik ben er weer hoorJoseba schreef: ↑24 jun 2020 07:50fietsnewbie96 schreef: ↑24 mei 2020 19:26 Haha ik ben er nog, heb een nieuwe vraag gesteld in het 'domme vragen topic'
Verwachting lijkt uiteindelijk toch uit te komen. Na het stellen van twee vragen (eentje hier over het losdraaien van ventieldopjes en eentje in het domme vragen topic) is mevrouw de afgelopen weken niet meer gesignaleerd.
en wat betreft het ventieldopje, de band loopt niet meer automatisch leeg bij het losdraaien
maar wat heb je nu gedaan om dit probleem op te lossen?
Ben wel heeeuuul benieuwd nu....
-
- Forum-lid
ik heb iets met een tang geprobeerd zoals iemand had gezegd, maar weet niet of dat effect heeft gehad
maar na een tijdje gebeurde het niet meer en kon ik het dopje losdraaien zonder dat de band leegliep!
maar na een tijdje gebeurde het niet meer en kon ik het dopje losdraaien zonder dat de band leegliep!