Mission accomplished
Het relaas:
Vandaag dus de 160km gedaan. Eerste 100 goed gedoseerd in snelheid. Steeds rond de 30 geschommeld wat soms toch wel wat inhouden was
De laatste 60 de gas open gedraaid wat de laatste 10 toch nog pittig maakte vermits deze wind tegen waren en licht hellend.
Ik had de rit ingedeeld in 4 x 40km wat echt wel te behappen is.
Ik heb verorberd:
De avond ervoor, pizza met wat biertjes
Ontbijt: youghurt met muesli, honing en blauwe bessen + 1/2l isotone drank.
tijdens de rit: 1 honingkoek, 1 ontbijtkoek, 1 powerbar, 1 gel en 5 suikerbommetjes.
Ik had twee bidons van 750cl isotone drank bij wat misschien net iets te weining was.
Rond de 80km echt moeten stoppen wegens een hongertje en toch wat al wat slapjes in de benen. Ontbijtkoek en halve powerbar brachten soelaas en ik kikkerde weer helemaal op.
Al bij al een zeer fijne rit waar ik bij momenten echt van genoten heb. Als ik de gas niet had opengedraaid was het echt niet te vermoeiend geweest. Maar ja, als het bolt, bolt het.
Ik ben een Vlaming en ben naar Terneuzen gereden door Nederland en moet echt wel zeggen: jullie hebben zaaaalige fietspadjes.
Aan iedereen die twijfelt heb ik volgend advies: doseren, regelmatig drinken en eten en Yes you can!
En een super playlist in de oortjes kan ook geen kwaad