Hulp nodig bij de zin & onzin van onderdelen
-
- Forum-lid
Je voelt toch aan de beentjes of je in de juiste versnelling zit?
- borgmonster
- Forum-lid
Weet je dat er fietsers zijn die het zelfs in een app willen zien welke versnelling gestoken staat?
ex-CUBE Litening full carbon Ultegra 3x10
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
Waarom niet?met de drukkers op de shifters kan ik door de Garmin velden scrollen en idd diverse zaken aflezen zoals in welke versnelling ik rij,maar ook batterij niveau.Gemak dient de mens en als je er niet open voorstaat fijn van afblijven.borgmonster schreef: ↑01 aug 2020 13:08 Weet je dat er fietsers zijn die het zelfs in een app willen zien welke versnelling gestoken staat?
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
De grijze, wel met de duotone banden en ultegra afgemonteerd. Overal leverissues, dit was tot oktober het enige model en maat dat op voorraad is.
Pics volgen zodra ik weer van de bank af kan. Gisteren 100km gefietst in de warmte en als totale noob vergeten mijn billen in te smeren.....lijkt wel biefstuk op het moment .
PS: hoorde van enkele dealers dat Scott in 2021 op alle fietsen de prijzen gaat verhogen. Het schijnt dat de addict 10 2021 ongeveer 2995 gaat kosten, dus 400 meer dan het doel 2020.
PS: hoorde van enkele dealers dat Scott in 2021 op alle fietsen de prijzen gaat verhogen. Het schijnt dat de addict 10 2021 ongeveer 2995 gaat kosten, dus 400 meer dan het doel 2020.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Als dat zo is zou iedereen gewoon eens een jaar geen nieuwe fiets moeten kopen.
Prijzen vliegen echt de pan uit.
Prijzen vliegen echt de pan uit.
Less is bore