Carbonwielen (velgrem) met naaf die lekker ratelt :-)
-
- Forum-lid HC
Die durf ik niet aan, las er toch wel wat die er problemen mee hadden en de verbranding eraf reden.
Wel duur die 54 upgrade
Wel duur die 54 upgrade
- daniel1975
- Forum-lid HC
Vertanding bedoelt hij denk ik. Ik heb ook wel eens iets gelezen dat de tandjes van de 54 rachet te klein zijn en af kunnen slijten.
Geen idee of het waar is.
Geen idee of het waar is.
Less is bore
- borgmonster
- Forum-lid
Als ze nou een extra set palletjes nemen die met een halve vertandingsafstand versprongen zijn ten opzichte van de andere set, heb je effectief al een verdubbeling van het aantal tanden. 36T wordt dan 72T. Maar: Geen extra ruimte nodig, en even grote tanden, dus even sterk als een 36T.
ex-CUBE Litening full carbon Ultegra 3x10
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
Ik begrijp niet goed wat je met palletjes bedoelt. De ratchet van dt zijn twee gelijke ringen met 18/36/54 tanden. Als hij aangrijpt doet de 54t dat dus op 54 plaatsen tegelijk. De 18t maar op 18 plaatsen. Ik vraag me ook af of 54t dan fragieler is. De kleinere tanden worden gecompenseerd door veel meer tanden.
o'7o
De tandjes kunnen mijn enorrrme geleverde vermogens prima weerstaan iig.
DT ratchets hebben geen palletjes. Industry 9 werkt op de manier die borgmonster voorstelt. Die maken voor zover ik weet ook herrie (en zitten qua prijsniveau op of boven tune en zeker boven DT)
DT ratchets hebben geen palletjes. Industry 9 werkt op de manier die borgmonster voorstelt. Die maken voor zover ik weet ook herrie (en zitten qua prijsniveau op of boven tune en zeker boven DT)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Industry Nine ratelt inderdaad lekker maar man man man wat een slechte naven, of beter gezegd lagers, zitten daarin...
Ervaring mee? Ik niet, maar dacht dat dit top of the bill spul was eigenlijk.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
-
- Forum-lid HC
@ borgmonster, die naven zijn er al. Er zijn naven met 600 aangrijpingspunten.
Daar licht de pal inderdaad versprongen
- borgmonster
- Forum-lid
O, die kende ik nog niet. Dacht dat ik iets nieuws had bedacht.wasbeer2006 schreef: ↑16 aug 2020 15:10 @ borgmonster, die naven zijn er al. Er zijn naven met 600 aangrijpingspunten.
Met voldoende geld voor de juiste naaf en iemand die je wiel kan spaken is er dus altijd een oplossing te vinden.
ex-CUBE Litening full carbon Ultegra 3x10