Pagina 4 van 4

Re: Opletten voor klanten"service" Bikester

Geplaatst: 29 jul 2021 10:17
door Stoffa
Ik heb twee keer iets bij Bikester besteld, en twee keer ging het fout:

Eerste keer was een Kask Valegro in zwart. Ze leverden een grijze.
Tweede keer ging om een Jagwire Elite kabelset. De originele verpakking was totaal kapotgescheurd, en alle losse onderdeeltjes waren in de kartonnen verzenddoos geflikkerd. Bij nadere inspectie ontbrak er ook een en ander.

Ik koop er sindsdien niets meer. Waardeloos bedrijf imo.

Re: Opletten voor klanten"service" Bikester

Geplaatst: 29 jul 2021 17:02
door Lcsmet
TrekLau schreef: 22 jul 2021 22:04
havana schreef: 03 jul 2021 07:57 Creditcard betaal je bij veel webshops een opslag.
Bij welke webshops is dit dan? Dat is namelijk verboden.
@havana, "Veel" is relatief natuurlijk.
@treklau, Te snel rijden is ook verboden. :mrgreen:

Re: Opletten voor klanten"service" Bikester

Geplaatst: 30 jul 2021 16:16
door fietsmerin
Hi, soortgelijk meegemaakt met Bikester ivm een garantiegeval van een achterlicht. Voor mij reden genoeg om hier nooit meer iets te kopen, voldoende alternatieven Mantel/Futurum maar ook Duitse sites,zoals bike24 bieden uitstekende service. Ik hoef niet per se altijd voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten, maar wil best iets meer betalen voor een goede service.