Denk dat het vooral ook komt door de dramatische beschikbaarheid van Shimano.HarryuitHilversum schreef: ↑12 okt 2022 17:46 Shimano verliest veel marktaandeel is mijn indruk. Ik zie om mij heen dat mensen op nieuwe fietsen vrijwel altijd SRAM ‘kiezen’ en daar dik tevreden over zijn.
Materiaaltransfers voor 2022 , 2023 en 2024
- daniel1975
- Forum-lid HC
Less is bore
- thestudent
- Forum-lid HC
Zal me een grote schoonmaak moeten worden bij jumbo visma. Ach het is allemaal om het even.
Voor campa vreest iedereen al jaren, maar ze zijn er nog steeds.
Voor campa vreest iedereen al jaren, maar ze zijn er nog steeds.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Vergeet de wielen niet (Fulcrum), dat is volgens mij de grote cash cow.
Halverwege vorig jaar hebben ze het contract met Cervelo nog voor onbepaalde tijd verlengd (https://www.teamjumbovisma.nl/nieuws/ni ... mbo-visma/), maar wie weet klopt het gerucht.
Zo ja, dan kan de Cervelo-liefhebber straks misschien een mooie R5 kopen voor (relatief) weinig die afgemonteerd is met Dura-Ace of Ultegra.
Time is (almost) on my site
Het zou me niet verbazen. Jumbo-Visma profileert zich wel een beetje als oer-Hollandse ploeg en veel van de sponsors en partners passen bij dat profiel, in die zin dat ze Nederland zijn en/of zich richten op een breed publiek (Jumbo, Hema, Unox, Calvé, Skoda, Vacansoleil etc)
En Cannondale richt zich in NL sinds de overname door Pon ook veel meer op dat brede publiek dan Cervélo.
Jumbo-Visma naar Cannondale, en EF weer naar Cervélo?
En Cannondale richt zich in NL sinds de overname door Pon ook veel meer op dat brede publiek dan Cervélo.
Jumbo-Visma naar Cannondale, en EF weer naar Cervélo?
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
-
- Forum-lid
Mijn connectie bij Cannondale kon het gerucht bevestigen noch ontkennen…
EF zou naar Bianchi gaan is het volgende gerucht.
TJV eindelijk van dat lelijke stuur af...
TJV eindelijk van dat lelijke stuur af...
-
- Forum-lid
Bianchi weer op het hoogste niveau zou gaaf zijn.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.